ارتباط شما با اینترنت قطع شده است.

مجله مارکتگان

سبک زندگی

مطالب آموزشی

دانستی های زندگی

خواندنی های جالب و جذاب

تعداد : 105
برو به صفحه
در یک کسب و کار فروش لوازم یدکی، بخش انبارداری اهمیت زیادی برای سودآوری کسب و کار دارد. سازماندهی اشتباه به معنای این است که کارکنان نتوانند اقلام مورد نیاز را در زمانی که به آن نیاز دارند پیدا نکنند. هم‌چنین یک رابطه‌ی مستقیم با موجودی‌های نادرست، کمبود موجودی‌های غیرمنتظره و شلوغی بیش از حد فضا یا استفاده‌ی نادرست از آن وجود دارد. اگر سازماندهی نامناسب انبار، بیماری است که کس
رونق در خرید و فروش خودرو برای همه خبر خوبی است. اما رشد سریع صنعت خودروسازی، فشار‌های جدیدی بر بازیگران چیره‌دست پشت صحنه، یعنی: سازندگان قطعات و لوازم یدکی وارد می‌کند. در سال 2014، تعداد 17 میلیون خودرو فقط در آمریکا به‌فروش رسید، نرخی که شبیه به دوران پیش از رکود است. این رونق دوباره بازار خودرو بسیار مورد استقبال قرار گرفت و کارخانه‌های خودروسازی دیتروید با تمامی ظرفیت شروع به
متن حاضر از اسپورک مارکتینگ گرفته شده است که یک بازاریابی اینترنتی لوازم یدکی خودرو می‌باشد. در حالی که عوامل زیادی به جز طراحی در موفقیت وب‌سایت‌های مربوط به تجارت لوازم یدکی خودرو دخیل هستند، اما یک سری مفاهیم طراحی کلی وجود دارند که بین سایت‌های معروف مشترک هستند. در ادامه به سیزده مورد از نقاط مشترک بین وب‌سایت‌های فروش لوازم یدکی خودرو می‌پردازیم. جهت یابی به شکل Fکار
از همان روزهای نخستین پیدایش صنعت خودرو بازی موش و گربه سازندگان لوازم یدکی با مشتریان خود از جمله فورد و تویوتا برای سود بیشتر در جریان بوده است. خودروسازان معمولا با چند تولیدکننده‌ی لوازم یدکی کار می‌کنند تا با ایجاد رقابت بین آن‌ها لوازم یدکی را با قیمت پایین‌تری از آن‌ها بخرند که در این بازی ممکن است یکی از تولیدکنندگان لوازم یدکی از هستی ساقط شود.مدتی است که معل
آیا در کار خرید و فروش لوازم یدکی خودرو هستید؟ لوازم یدکی خودرو قیمت بالایی دارند به همین دلیل بسته بندی صحیح این لوازم برای حمل و نقل اهمیت زیادی دارد. در این مطلب نحوه‌ی انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.امروزه همه‌ی ما به‌دنبال خرید اینترنتی با قیمت مناسب هستیم. یکی از کم اهمیت‌ترین فاکتورها در انجام این کار مکان خرید این اجناس است. برخی اوقات این بدان معنا است که اجناس معامله شده
چه کسی گفته لوازم یدکی خودرو فقط مخصوص خودرو هستند. در این مطلب می‌بینید که افراد خلاق چطور توانسته‌اند کاربرد لوازم یدکی و قطعات کهنه‌ی خودرو را تغییر دهند و آن‌ها را به وسایلی کاملا جدید تبدیل کنند. این مطلب مخصوص عاشقان خودرو است که دوست دارند از لوازم یدکی خودرو همه جای زندگی‌شان استفاده کنند.میل لنگ - آباژوربا این آباژور ساخته‌شده از میل لنگ، عشق خود به
بسیاری از تعمیرکاران از روش‌های خاصی برای برچسب زدن و مشخص کردن لوازم یدکی که هنگام تعمیر یک خودرو خاص به آن‌ها نیاز دارند استفاده می‌کنند. برخی این لوازم یدکی را با استفاده از پوشش‌های تیره پوشانده و روی آن‌ها نکات لازم را یادداشت می‌کنند یا نکات لازم را روی چسب‌های نواری نوشته و به قطعات مورد نظر می‌چسبانند. برخی دیگر لوازم یدکی مربوط به هم را در کیسه‌های پلاستیکی ریخته
در یک کسب و کار خانوادگی و کوچک، یک چاپگر فلز ساخته شده که صاحبان آن‌ بر این عقیده‌اند می‌تواند تولید لوازم یدکی را دگرگون کند.چاپگر فلز MK1 آلومینیوم را ذوب کرده و سپس با استفاده از میدان مغناطیسی قطرات ماده را بر روی یک صفحه‌ متحرک می‌ریزد که با حرکت‌‌های خود شکل سه بعدی را خلق می‌کند. این چاپگر با سایر چاپگرهای فلزی تفاوت دارد. چاپگرهای دیگر یک لایه از پودر فلز را با استفاده از اشعه‌ی لیزر یا پ
بهترین پیشنهادها برای بازاریابی در فروشگاه‌های لوازم یدکی پیشنهادهایی هستند که کسب و کار ارجاعی را از طریق بازاریابی شخص به شخص بهبود می‌بخشند. ممکن است مبلغ زیادی را صرف تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی، تبلیغات شبکه‌ای، کمپین‌های تبلیغاتی و حتی فرستادن ایمیل مستقیم به مشتریان کرده باشید اما در واقع شما هزینه زیادی را صرف کانال‌های بازاریابی می‌کنید که نام کسب و کار شما را سر زبان‌
خودرو سازان با ساختن سقف‌های فیبر کربن،‌ شیشه‌های جلو از جنس پلاستیک و سپرهای فوق ایمن از جنس فوم آلومینیوم اکنون با کاهش وزن خودرو و لوازم یدکی آن، توانستند مصرف سوخت را بهینه‌تر کنند. این کار در صنعت خودرو و تولید لوازم یدکی مورد توجه قرار گرفته است چون دولت‌های آمریکا و کانادا در سال‌های آتی استاندارد‌های جدیدی را برای میزان مصرف سوخت خودروها اعمال خواهند کرد.قوانین فعلی آمر
برو به صفحه
پر‌بازدید‌ترین
محبوب‌ترین
پر‌بازدید‌ترین
محبوب‌ترین
نتیجه ای یافت نشد.
برای افزودن به علاقمندی ها وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای رای دادن وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای پاسخ دادن به دیدگاه وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
ایمیل وارد شده صحیح نیست.
مطلب مورد نظر شما با موفقیت ارسال شد.
صفحه مورد نظر یافت نشد.
ایمیل با موفقیت ثبت شد.
ایمیل وارد شده نادرست یا تکراری است.