یک خودروی دست دوم برای آنکه به قیمت مناسب فروخته شود، باید ظاهری مناسب داشته و ایرادهای مکانیکی آن برطرف شده باشند. خریداران خودروی دست دوم میخواهند مطمئن شوند که محصول مورد نظر، ارزش پولی را که بابتش پرداخت میکنند، دارد. بنابراین بسیار مهم است که قبل از اقدام به فروش خودرو، درون و بیرون آن را به خوبی بازرسی کنید. از سوابق فنی خودروی خود مطلع باشیدقبل از فروش خودروی خود، باید سوالات خریدار
بردن خودرو به به یک تعمیرگاه تازه بر پایهی اعتماد انجام میگیرد. اما در کمال تاسف تمامی تعمیرکاران خودرو به اندازهای که باید صداقت ندارند. ما همه با این افراد روبهرو شدهایم که با لباسها و دستهای روغنی و گریسآلود در تعمیرگاه حضور دارند. به هر حال پیدا کردن یک تعمیرکار خوب و صادق کار دشواری خواهد بود.ما فهرستی از چیزهایی که در هنگام مراجعه به 
مراقبت درست از خودرو به زمان، بودجه و تلاش کافی در تمام طول عمر خودرو نیاز دارد. چیزی که اکثر صاحبان خودرو میدانند این است که زیبایی آن تنها تمیزی ظاهری نیست و علاوه بر آن کاپوت خودرو، قطعات داخلی و هر گوشه و کنار خودرو باید به خوبی تمیز شوند. شما بهعنوان صاحب خودرو باید به طور مرتب با یک تعمیرکار ماهر و خوشنام دیدار داشته باشید تا از تمیز بودن قطعات
اکثر مالکان خودرو که به سلامت و عملکرد خودرو خود اهمیت میدهند، همیشه به یاد دارند که تایرها را بچرخانند و روغن خودرو و روغن فیلتر را تعویض کنند. آنها میدانند که چطور سطح روغن بررسی کرده و فیلتر هوای کثیف را تعویض کنند. یا برای انجام برخی از این مسائل روزمرهی تعمیر و نگهداری به نمایندگی و یا تعویضی روغن مراجعه میکنند.با اینحال، مراقبت از گیربکس چیزی نیست که مالکان&nb
رونق در خرید و فروش خودرو برای همه خبر خوبی است. اما رشد سریع صنعت خودروسازی، فشارهای جدیدی بر بازیگران چیرهدست پشت صحنه، یعنی: سازندگان قطعات و لوازم یدکی وارد میکند. در سال 2014، تعداد 17 میلیون خودرو فقط در آمریکا بهفروش رسید، نرخی که شبیه به دوران پیش از رکود است. این رونق دوباره بازار خودرو بسیار مورد استقبال قرار گرفت و کارخانههای خودروسازی دیتروید با تمامی ظرفیت شروع به
متن حاضر از اسپورک مارکتینگ گرفته شده است که یک بازاریابی اینترنتی لوازم یدکی خودرو میباشد. در حالی که عوامل زیادی به جز طراحی در موفقیت وبسایتهای مربوط به تجارت لوازم یدکی خودرو دخیل هستند، اما یک سری مفاهیم طراحی کلی وجود دارند که بین سایتهای معروف مشترک هستند. در ادامه به سیزده مورد از نقاط مشترک بین وبسایتهای فروش لوازم یدکی خودرو میپردازیم. جهت یابی به شکل Fکار
همانطور که میدانید بهرهوری تأثیر بسیار زیادی روی سودآوری یک مجموعه دارد. بهرهوری بالاتر موجب عملکرد بالاتر خواهد شد. به عبارت دیگر میتوان گفت مجموعهای که عملکرد بالاتری را دارد، میتواند فعالیتهای بیشتری را نسبت به مجموعهای با بهرهوری پایینتر انجام دهد. بهرهوری یک مجموعه را میتوان با ارزیابی آن، انگیزش نیروی کار، سازماندهی فرآیندها و ساماندهی محل کار بالا برد. با اجرای این اصلاحات و
از همان روزهای نخستین پیدایش صنعت خودرو بازی موش و گربه سازندگان لوازم یدکی با مشتریان خود از جمله فورد و تویوتا برای سود بیشتر در جریان بوده است. خودروسازان معمولا با چند تولیدکنندهی لوازم یدکی کار میکنند تا با ایجاد رقابت بین آنها لوازم یدکی را با قیمت پایینتری از آنها بخرند که در این بازی ممکن است یکی از تولیدکنندگان لوازم یدکی از هستی ساقط شود.مدتی است که معل
آیا در کار خرید و فروش لوازم یدکی خودرو هستید؟ لوازم یدکی خودرو قیمت بالایی دارند به همین دلیل بسته بندی صحیح این لوازم برای حمل و نقل اهمیت زیادی دارد. در این مطلب نحوهی انجام این کار را به شما آموزش میدهیم.امروزه همهی ما بهدنبال خرید اینترنتی با قیمت مناسب هستیم. یکی از کم اهمیتترین فاکتورها در انجام این کار مکان خرید این اجناس است. برخی اوقات این بدان معنا است که اجناس معامله شده
چه کسی گفته لوازم یدکی خودرو فقط مخصوص خودرو هستند. در این مطلب میبینید که افراد خلاق چطور توانستهاند کاربرد لوازم یدکی و قطعات کهنهی خودرو را تغییر دهند و آنها را به وسایلی کاملا جدید تبدیل کنند. این مطلب مخصوص عاشقان خودرو است که دوست دارند از لوازم یدکی خودرو همه جای زندگیشان استفاده کنند.میل لنگ - آباژوربا این آباژور ساختهشده از میل لنگ، عشق خود به