پنهان کردن نتایج بعضی انواع جراحی پلاستیک از بقیه آسان‌تر است. بزرگ کردن سینه یک شبه و بدون سیلیکون اتفاق نمی‌افتد و خطوط روی صورت، بدون تزریق بوتاکس یا کشیدن پوست از بین نمی‌روند. قوز روی بینی هم بدون جراحی زیبایی بینی و کار یک جراح پلاستیک خبره صاف نمی‌شود. پس چرا بعضی چهره‌های مشهور هنوز در خصوص جراحی زیبایی دروغ می‌گویند؟ امروزه، انجام جراحی پلاستیک برای چهره‌های مشهور مثل آرایش کردن، خریدن لباس گران‌قیمت و ورزش کردن شده است. در زمانه‌ی امروز، عجیب است که بسیاری از ستارگان دنیای سینما و موسیقی از این‌که به عموم بگویند جراحی پلاستیک انجام داده‌اند خجالت می‌کشند و آن را از همه پنهان می‌کنند. 


اهمیت زیبایی طبیعی برای ستارگان

در حالی که آرایش کردن روشی مصنوعی برای زیبا شدن است، در صنعت زیبا کردن افراد کاملا پذیرفته شده است. پس چرا هنوز در برابر جراحی پلاستیک مخالفت وجود دارد؟ با این‌که عموم از اعمال جراحی پلاستیک ستارگان خبر دارند، بیشتر آن‌ها سعی دارند باور کنند ستارگان زیبا و بدون نقص به دنیا آمده‌اند و پیر هم نمی‌شوند. به همین دلیل ستارگان ترجیح می‌دهند غیرطبیعی بودن زیبای‌شان را هیچ وقت قبول نکنند. 


اعمال جراحی پلاستیک ظریف و هنرمندانه

جراحان پلاستیکی که روی صورت عمل انجام می‌دهند، توانایی هنری و پزشکی بالایی دارند و می‌توانند اعضای صورت را طوری تغییر دهند که هم‌چنان با دیگر اعضا و صورت هم‌خوانی و یکپارچگی داشته باشند. هدف جراحی زیبایی بهبود ظاهر یکی از اعضا به شیوه‌ای است که مکمل اعضای دیگر باشد و به آن‌ها قالب نشود. در حالی که اعمالی مثل بزرگ کردن سینه خودشان را نشان می‌دهد، تشخیص بینی که حاصل جراحی زیبایی بینی باشد آن‌قدرها هم آسان نیست. به این شکل اگر دوست نداشته باشید کسی نداند جراحی زیبایی بینی انجام داده‌اید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. 


قدم بعدی

دوست دارید با جراحی زیبایی بینی، بینی طبیعی داشته باشید که چهره‌ی‌تان را بهتر کند؟ اگر نمی‌خواهید همه بفهمند بینی‌تان را عمل کرده‌اید، یک جراحی زیبایی بینی خوب نتایجی طبیعی دارد و تا آخر عمر چهره‌ی‌تان را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. 


منبع : Rhinoplastyny