بهترین روش برای میل کردن آووکادو چیست؟ اکثر افراد در پاسخ به این سوال می‌گویند با پیاز، گوجه‌فرنگی و آب لیمو، شاید هم تست آووکادو. اما آشپزان رازی در مورد آووکادو دارند، آووکادوی یخ‌زده بسیار خوشمزه است. شاید باور کردنش سخت باشد، اما مواد غذایی زیادی به صورت یخ‌زده خوشمزه‌تر هستند که لیست آن‌ها را برای‌تان فراهم کرده‌ایم.


شکلات

وقتی شکلات در دهان آب می‌شود، بسیار خوشمزه‌تر و میل کردن آن لذت‌بخش‌تر است.


موز

موز وقتی یخ می‌زند، دیگر مزه‌اش در دهان نمی‌ماند و بافتش  تغییر می‌کند. نمی‌‌شود درست توضیح داد اما موز یخ‌زده مثل بستنی یخی میوه‌ای است.


نخودفرنگی

نخودفرنگی از جمله مواد غذایی است که در حالت یخ‌زده شیرین‌تر و تردتر است و می‌تواند یک میان‌ وعده‌ی راحت و سریع باشد.


انگور

انگور یخ زده بسیار خوشمزه است و مثل آبنبات می‌ماند. هم‌چنین انگور وقتی یخ می‌زدن بافتش تردتر می‌شود و برای کودکانی که در حال دندان درآوردن هستند نیز مفید است.


توت‌فرنگی در حالت یخ‌زده تردتر و خوشمزه‌تر است.

توت‌فرنگی

توت‌فرنگی یخ‌زده تردتر است و به دلایل نامعلومی خوشمزه‌تر.


کیک تولد

شاید بعضی‌ها کیک تولد را خیلی دوست نداشته باشند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید، بهتر است یخ‌زده‌ی آن را امتحان کنید چون مزه و بافتش کاملا تغییر می‌کند.


میوه‌های هسته‌دار

میوه‌هایی مثل هلو و گلابی از آن دسته مواد غذایی هستند که در حالت یخ‌زده خوشمزه‌اند چون وقتی در دهان آب می‌شوند، تمام آب و شیرینی آن‌ها خارج می‌شود.


بلوبری

بلوبری وقتی یخ می‌زند حالت بستنی یخی میوه‌ای به خود می‌گیرد که بسیار شیرین و خوشمزه است.


انبه

می‌توانید تکه‌های انبه‌ی یخ‌زده را مثل تکه‌های یخ بجوید و از مزه‌ و بافت آن‌ها لذت ببرید.


دانه‌های قهوه

دانه‌های یخ‌زده‌ی قهوه بسیار ترد هستند و با جویدن آن‌ها، کافئین که به‌دنبالش هستید را به روشی ساد‌ه‌تر به بدن‌تان وارد می‌کنید.


منبع : Prevention