پیتزا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و متداول‌ترین غذاها است که در سرتاسر دنیا می‌توان آن‌ را یافت. دلایل زیادی وجود دارد که می‌توان ادعا کرد، این غذا در بین سایر غذاهای دنیا محبوب‌ترین و بهترین غذا می‌باشد.

پیتزا غذای مناسبی برای تمام ساعات روز است

 پیتزا غذایی است که می‌توان از آن در صبحانه، نهار، شام و میان وعده‌ها و به‌طور کلی تمامی وعده‌های غذایی استفاده کرد.

چه گرم و چه سرد، پیتزا غذایی خوشمزه است

 چنان‌چه شما  پیتزا  سفارش داده‌اید که بزرگ‌تر از مقدار نیازتان است و ممکن است مقداری از آن اضافه باشد نگران نباشید.  پیتزا غذایی است که در هم حالت گرم و هم در حالت سرد دل‌پذیر و خوش‌مزه است و اگر یک شب بماند باز هم برای صبح فردا تازه به نظر می‌رسد.
 

امکان پذیرایی دوستان در دورهمی‌ها

 پیتزا از جمله غذاهایی است که می‌توان به وسیله آن  از دوستان‌تان یک پذیرایی دل‌چسب داشته باشید. هیچ‌کس نمی‌تواند دعوت به یک  پیتزا را رد کند.

پیتزا یک غذای بین المللی است‌‌

 شاید در چندین سال قبل، ترویج این غذا برای ایتالیایی‌ها یک رویا به حساب می‌آمد اما امروزه این غذا در سرتاسر دنیا پخته و سرو می‌شود. بنابر‌این در صورت تمایل در هر جا از دنیا که باشید می‌توانید  پیتزا دل‌خواه خود را سفارش داده و میل کنید.

پیتزا یکی از غذاهایی است که می‌توان با میوه‌های استوایی مانند آناناس ترکیب خوش‌مزه ایجاد کند.

توانایی ترکیب آن با میوه‌های تازه مانند و آناناس

 پیتزا یکی از غذاهایی است که می‌توان با میوه‌های استوایی مانند آناناس ترکیب خوش‌مزه ایجاد کند. برخلاف باور عمومی اولین بار این ترکیب توسط کانادایی‌ها در دهه شصت انجام پذیرفت. آن‌ها  پیتزا را با آناناس و ژامبون ترکیب کردند و به یک ترکیب بسیار خوش‌مزه از  پیتزا رسیدند.

هر چاشنی یا ادویه‌ای را می‌توان به پیتزا اضافه کرد

 یکی از نکات جالب که باعث می‌شود  پیتزا در بین همه سلیقه‌ها محبوب باشد این است که این غذا را می‌توان با هر نوع چاشنی یا ادویه‌ای دل‌خواه مصرف کرد. با هر پنیر یا با هر نوع سس یا ادویه‌جات می‌توان  پیتزا را فرآوری کرد. بنابراین هر سلیقه‌ای می‌تواند از خوردن آن لذت ببرد.

وجود پنیر در پیتزا

 پنیر یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی  پیتزا است. پنیر  پیتزا که هم در روی  پیتزا و هم در درون آن قرار گرفته است باعث دل‌پذیر شدن طعم و مزه آن می‌شود.

پیتزا فراتر از زمین

 پیتزا از غذاهایی است که ناسا برای تهیه و سرو آن، پرینترهای سه بعدی خاصی ساخته تا فضانوردان در هنگام سفرهای فضایی به وسیله این پرینترهای خاص،  پیتزا مخصوص خود را تهیه و میل کنند.

منبع : Revolution