به‌طور معمول لوازم یدکی صرف نظر از نوع خودرو قیمت بالایی دارد و گاهی اوقات تعویض یک قطعه چنان گران تمام می‌شود که مردم ترجیح می‌دهند لوازم یدکی دست دوم بخرند. فروش لوازم یدکی کار کرده باعث می‌شود هم پولی به جیب شما برود و هم خریدار صرفه جویی کرده باشد. قبل از این‌که خودروی خود را اسقاط کنید یا به قبرستان خودرو ببرید بد نیست نگاهی به آن بیندازید و لوازم یدکی سالم آن را باز کنید و جداگانه بفروشید تا سود بیشتری عایدتان شود.

در یکی از مراکز تبلیغات محلی آگهی بدهید و قید کنید که چه قطعاتی را برای فروش دارید. یا این‌که می‌توانید در صفحه‌ی نیازمندی‌های روزنامه آگهی چاپ کنید. چون روزنامه برای این کار از شما پول می‌گیرد، پس روزی را برای انتشار آگهی انتخاب کنید که روزنامه بیشتر به فروش می‌رسند. معمولا در روزهای آخر هفته مردم بیشتر روزنامه می‌خرند.  البته می‌توانید در جاهای دیگر آگهی خود را به صورت رایگان هم منتشر کنید.

آگهی خود را می‌توانید به صورت آنلاین هم منتشر کنید. برخی از سایت‌های  آگهی و نیازمندی‌های اینترنتی امکان اضافه کردن عکس را نیز می‌دهند و به این ترتیب می‌توانید در کنار متن، عکس قطعات را بگذارید و در آن نشان دهید که لوازم یدکی شما چقدر تمیز و سالم هستند.

می‌توانید در وب‌سایت‌هایی که مربوط به خرید و فروش لوازم یدکی خودرو است عضو شوید. اگر در این وب‌سایت‌ها عضو شوید، می‌توانید به راحتی همان خریداری را که به دنبال لوازم یدکی شماست پیدا کنید. شکستن مرزهای جغرافیایی باعث می‌شود که به خریداران بالقوه‌ی جدیدی دسترسی پیدا کنید و لوازم یدکی خودروی خود را به سهولت به فروش برسانید.

با مراکز خرید خودروهای اسقاطی که در نزدیکی شما هستند تماس بگیرید و در مورد سیاست  آن‌ها برای خرید لوازم یدکی سالم را جویا شوید. برخی از این مراکز خودروهای اسقاطی را به طور یک‌جا می‌خرند و جدا کردن قطعاتی را که فروشنده نیاز دارد به عهده‌ی خود او می‌گذارند. اما مراکز دیگر لوازم یدکی را به صورت جداگانه اما به شرط سالم بودن آن می‌خرند.


نکته

وقتی می‌خواهید در سایت‌های آگهی و نیازمندی‌های اینترنتی، آگهی بدهید، میان آگهی‌ها جست و جو کنید شاید کسی برای لوازم یدکی که شما موجود دارید آگهی داده باشد و بتوانید مشتری خود را پیدا کنید.



منبع : Ehow