همه، ما را از طریق صورت‌مان به عنوان یک فرد می‌شناسند. دوستان، خانواده و عزیزان‌مان ما را با همین اجزای چهره می‌شناسند. اما وقتی چهره‌ به هر شکلی تغییر کند و یا عوض شود می‌تواند تاثیرات عمیقی روی ما داشته باشد. 

جراحات می‌توانند چهره ی ما را تغییر دهند. جراحات وارد شده در هنگام ورزش، دعوا، جراحی صورت و تصادفات نمونه‌هایی هستند که  می‌توانند زخم‌هایی را برای همیشه روی صورت ما باقی بگذارند.

خوشبختانه جراحی‌ پلاستیک ترمیمی می‌تواند کمک کند که جای این  زخم‌ها را اصلاح کنیم.


چرا جراحی پلاستیک ترمیمی

تکنیک‌های جراحی‌ پلاستیک ترمیمی پیشرفت چشم‌گیری داشته و امروزه به راحتی در دسترس است. با این نوع جراحی می‌توان شکستگی‌های استخوان صورت، سوختگی‌ها، سرطان، تومورهای خوش‌خیم، اسکارهای حاصل از عفونت‌ها و یا نقص‌های مادرزادی مانند شکاف لب یا شکاف کام را اصلاح و درمان کرد.

این جراحی‌ها نه تنها باعث بهبود عملکرد بخش آسیب دیده می‌شود؛ بلکه ظاهر طبیعی را نیز به شما برمی‌گرداند. یکی از ورزشکاران معروف که پس از برداشتن جراحت زیر تیغ جراحی‌ پلاستیک ترمیمی رفت بازیکن خط حمله‌ی پترزبورگ، بن روتلیزبرگر بود. 


ترمیم بینی

روتلیزبرگر و تیمش مشغول بازی در برابرتیم بالتیمور ریونز بود که ضربه‌ی شدیدی به صورت او خورد و استخوان بینی‌اش شکست.  دو روز بعد زیر عمل قرار گرفت تا ناحیه‌ی آسیب دیده را اصلاح کند.

جراحی زیبایی بینی ترمیمی یا به‌طور کل جراحی‌ پلاستیک ترمیمی فقط در دسترس فوق ستاره‌ها نیست؛ بلکه شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید. به گفته‌ی انجمن جراحی‌ پلاستیک آمریکا در سال 2012  تعداد 138000 جراحی‌ پلاستیک ترمیمی در این کشور انجام شد.


جراحی پلاستیک ترمیمی برای شما

اگر  صورت شما هم در جریان یک حادثه‌ی ورزشی و یا تصادف جراحت دیده می‌توانید با جراحی‌های مختلف ترمیمی آن را اصلاح کنید. 

یکی از این جراحی‌ها، جراحی زیبایی بینی است که نه تنها شکل و ظاهر بینی شما را زیبا می‌کند بلکه بینی شکسته و ناصاف را نیز اصلاح کرده و ظاهر خوبی به آن می‌دهد.


منبع : Rhinoplastyny