جراحی پلاستیک بین چهره‌های هالیوودی چیز عجیبی نیست و رواج زیادی دارد، مسئله این است اکثر آن‌ها انجام جراحی پلاستیک را نمی‌پذیرند و حتی بر ضد آن صحبت می‌کنند. اما به نظر می‌رسد تعدادی از آن‌ها هم با شجاعت این مسئله را می‌پذیرند و از اعلام کردن این‌که جراحی پلاستیک داشته‌اند، ابایی ندارند. 


ایگی آزالیا

ایگی در مورد جراحی زیبایی بینی که انجام داده با صراحت صحبت می‌کند «من چیزی را رد نمی‌کنم چون کار جالبی نیست. جراحی پلاستیک مثل یک سفر عاطفی است. زندگی کردن با نقص‌های فیزیکی و پذیرفتن آن‌ها کار ساده‌ای نیست و تغییر دادن ظاهر هم همین‌طور. هر جور که به جراحی پلاستیک نگاه کنید دشواری‌های زیادی دارد. من چیزهایی را در مورد چهره و بدنم دوست نداشتم و با جراحی پلاستیک تغییرشان دادم، اما هنوز هم چیزهایی وجود دارند که از آن‌ها راضی نیستم و یاد گرفته‌ام که آن‌ها را بپذیرم.» البته این اولین باری نیست که ایگی سراغ جراحی پلاستیک رفته است. او قبلا سینه‌هایش را هم بزرگ کرده بود. 


آریل وینتر

آریل وینتر

بازیگر 18 ساله‌ی سریال Modern Family، با جراحی پلاستیک سینه‌هایش را کوچک کرد، تصمیمی که به گفته‌ی خودش، پس از سال‌ها ناراحتی و مورد تمسخر قرار گرفتن به آن رسیده است «این‌که یک دختر نوجوان باشید و همه مسخرتان کنند واقعا سخت است و فشار زیادی روی آدم وارد می‌کند. ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که هر کاری بکنیم مسخره می‌شویم. اینترنت از همه جا بدتر است. گاهی اوقات عکسی که دوست دارم از خودم می‌گذارم و 500 نفر زیر عکس می‌گویند که چقدر چاق و زشتم. همیشه روی فرش قرمز به خودم می‌گویم باید تمام تلاشم را بکنم که در عکس‌ها از همیشه بهتر باشم. من یک بازیگرم و این کار من است، اما در درونم خوشحال نبودم.» حالا وینتر می‌گوید ظاهرش جوری است که باید باشد. 


جیلیان میشلز

جیلیان میشلز

مربی تناسب اندام در مصاحبه‌ای پذیرفت که جراحی پلاستیک انجام داده است. او به مجله‌ی People گفت «وقتی 16 سال داشتم جراحی زیبایی بینی انجام دادم. راستش را بخواهید این جراحی زندگی من را عوض کرد.»


لیزا کودرو

لیزا کودرو

بازیگر محبوب سریال Friends که نقش فیبی را در این سریال بازی می‌کرد اذعان داشت وقتی دبیرستانی بوده، جراحی زیبایی بینی انجام داده است. او به The Saturday Evening Post گفت «این کار را تابستان قبل از این‌که می‌خواستم مدرسه‌ام را تغییر بدهم انجام دادم. نتیجه‌ی جراحی زیبایی بینی من خیلی خیلی خوب بود.»


جین سیمور

جین سیمور

جین سیمور که احتمالا او را از سریال پزشک دهکده‌ به یاد دارید، قبول دارد که سینه‌هایش را جراحی پلاستیک کرده و به گفته‌ی خودش چیزی که بچه‌هایش بلعیده‌اند را جایگزین کرده است. 


بتی وایت

بتی وایت

این بازیگر 93 ساله مثل همیشه ظاهری خوب دارد، اما اخیرا اذعان داشته که در گذشته جراحی پلاستیک انجام داده است. «در افتادن با طبیعت کار درستی نیست، اما من در سال 1976 پلک‌هایم را عمل کردم. همیشه خودم را سرزنش می‌کردم اما حالا خوشحالم که به جراحی پلاستیک تن دادم.»


کلی رولاند

کلی رولاند 

این خواننده در سال 2013 اعلام کرد پس از تامل بسیار، بالاخره تصمیم گرفته است که روی سینه‌هایش جراحی پلاستیک انجام دهد. «وقتی 18 سالم بود قصد داشتم سینه‌هایم را عمل کنم، اما مادر خودم و مادر بیانسه به من گفتند که بیشتر در مورد این کار فکر کنم، من هم به حرفشان گوش دادم و 10 سال صبر کردم.»


منبع : Marieclaire