موفقیت چهره‌های هالیوودی بیش از هر چیز به ظاهر آن‌ها بستگی دارد و خیلی از آن‌ها برای داشتن ظاهری بهتر، هزینه‌های مادی و معنوی زیادی می‌پردازند و خودشان را به دست جراحان پلاستیک می‌سپارند. اما بعضی از چهره‌های هالیوودی هم هستند که نظر متفاوتی در خصوص جراحی پلاستیک دارند. با مجله ایرانگان همراه باشید تا از نظرات چهره‌های هالیوودی در خصوص جراحی پلاستیک آگاه شوید. 


کیتی پری

«نه جراحی زیبایی بینی، نه چانه، نه گونه و نه سینه. از نظر من احساس قدرت و اعتماد به‌نفس باید از منشعی طبیعی باشد.»


کایلی جنر

کایلی جنر

«من با جراحی پلاستیک مخالف نیستم. خودم فقط لب‌هایم را بوتاکس کرده‌ام، اما هیچ‌وقت چیزی را منع نمی‌کنم. اگر روزی به جایی برسم که از بدنم یا چهره‌ام راضی نباشم، حتما سراغ جراحی پلاستیک می‌رم.»


لیدی گاگا

لیدی گاگا

من هیچ وقت جراحی پلاستیک نداشته‌ام در حالی که خیلی از خواننده‌های پاپ این کار را کرده‌اند. به نظر من بهتر است هنرمندان ضعف‌هایشان را با آثار هنری‌‌شان جبران کنند تا با جراحی پلاستیک


اما واتسون

اما واتسون

«من دندان‌های بدون نقص ندارم و لاغر نیستم، اما دوست دارم با بدنم راحت باشم و چیزی که دارم را دوست داشته باشم و نخواهم تغییرش دهم. مسخره است که دوست داشتن خود به یک هدف رویایی تبدیل شده است. به نظر من بازیگران موفق کسانی هستند که از بدن، چهره و پوست خودشان راضی‌اند.»


کلوئی کارداشیان

کلوئی کارداشیان

«به نظر من جراحی پلاستیک چیزی مثل آرایش کردن است، به هر حال ما هر روز یک ماسک روی صورت‌مان می‌گذاریم و ظاهرمان را تغییر می‌دهیم. به همین دلیل جراحی پلاستیک هیچ مشکلی ندارد. فکر می‌کنم اگر کسی از ظاهرش راضی نباشد باید جراحی زیبایی بینی، بوتاکس یا هر چیزی که نیاز دارد را مد نظر قرار دهد. این یک تصمیم کاملا شخصی است.»


کریستن استوارت

کریستن استوارت

«من از جراحی پلاستیک وحشت دارم. شاید بگویید از خود راضی هستم اما دوست ندارم چیزی را در خودم تغییر دهم. به نظرم خانم‌هایی که سراغ جراحی پلاستیک می‌روند عقلشان را از دست داده‌اند. جراحی پلاستیک با خرابکاری هیچ فرقی ندارد.»


سالما هایک

سالما هایک

«نه جراحی پلاستیک و نه بوتاکس. به نظر من واقعا وحشتناک است که دختران نوجوان صورت و لب‌های‌شان را به دست جراحان پلاستیک می‌سپارند. شنیده‌ام که می‌گویند اگر حالا عضلات صورتم را فلج کنم، دیگر پیر نخواهم شد، باورتان می‌شود؟»


جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

«مردم دارند عقلشان را از دست می‌دهند. اگر اطراف‌تان را نگاه کنید متوجه می‌شوید جراحی پلاستیک می‌تواند چه آسیب‌هایی به افراد بزند.»


سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا

«چرا که نه؟ من هنوز سراغ جراحی پلاستیک نرفته‌ام اما شاید وقتی پیر شدم و زیر چشمانم پف کرد، به جراحی پلاستیک فکر کردم. اما حالا هم با آن مخالفتی ندارم!»


لیا میشل

لیا میشل

«وقتی 13 ساله بودم شخصی که قرار بود مدیر برنامه‌هایم شود به من گفت، وقتی 15 سالم شود باید جراحی زیبایی بینی انجام دهم. من از هم دفتر او خارج شدم و پشت سرم را هم نگاه نکردم.»


کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

«من عاشق جراحی پلاستیک هستم و هیچ‌وقت هیچ مخالفتی با جراحی پلاستیک ندارم.»


گوین استفانی

گوین استفانی

«امیدوارم فرزندانم من را از خودپرستی‌ام نجات دهند. اگر این اتفاق نیوفتد، به جراحی پلاستیک فکر خواهم کرد. باید قبول کنید پیر شدن واقعا بد است.»


منبع : Cosmopolitan