برای مراسم عروسی برنامه‌ریزی می‌کنید؟ لباس عروس مورد علاقه‌ی‌تان را پیدا کرده‌اید؟ کفش عروسی را چطور؟ یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مهم‌ترین شب زندگی علاوه بر پیدا کردن لباس عروس مناسب، پیدا کردن یک کفش مناسب است که با لباس عروس ست شود و بتوانید با آن تمام شب برقصید. این‌ها اشتباهاتی هستند که با اجتناب از آن‌ها، می‌توانید یک کفش عروس زیبا انتخاب کنید که روز‌تان را هم خراب نکند. 


خریدن کفشی که اندازه نیست

از خریدن کفش تنگ یا گشاد خودداری کنید. کفشی برای مراسم عروسی انتخاب کنید که کاملا اندازه و راحت باشد. مهم‌ترین چیز این است که پاهای‌تان راحت باشند. 


خریدن کفش ارزان

در خرید کفش عروسی خساست به‌خرج ندهید، کفش‌های ارزان به راحتی کفش‌های باکیفیت نیستند. 


پوشیدن پاشنه بلند برای مدت طولانی

پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مدت طولانی اصلا برای پا خوب نیست. می‌توانید یک جفت کفش راحت هم تهیه کنید که پس از تمام شدن رقص و عکاسی بپوشید. 


ست کردن کفش‌ها

مطمئن شوید ساقدوش‌ها کفشی شبیه کفش شما خریداری نکرده باشند. 


کفش عروسی و لباس عروسی باید با سلیقه و شخصیت شما هم‌خوانی داشته باشد.

خریدن کفشی که با شخصیت‌تان جور نیست

این‌که در مراسم عروسی با کفش عروسی راحت باشید، اهمیت زیادی دارد. پس کفشی تهیه کنید که با شخصیت‌تان جور  و مورد علاقه‌ی‌تان باشد. شجاع باشید و خودتان تصمیم بگیرید. 


فراموش کردن پدیکور

حتما قبل از مراسم عروسی پاها را پدیکور کنید تا پاها در بهترین حالت باشند.


پوشیدن کفشی نامناسب برای لباس عروس

باید کفشی انتخاب کنید که با طول لباس‌تان هم‌خوانی داشته باشد و برای آن مشکل ایجاد نکند. 


نپوشیدن کفش قبل از مراسم عروسی

کفشی که برای مراسم عروسی تهیه کردید را چند بار قبل از مراسم عروسی بپوشید تا جا باز کند. هیچ‌چیز بدتر از پوشیدن کفش تنگ و تاول زدن پا در مراسم عروسی نیست. 


خریدن کفشی که پس از مراسم عروسی قابل استفاده نیست

کفشی انتخاب کنید که راحت باشد و دوستش داشته باشید که بتوانید باز هم از آن استفاده کنید. وقتی کفش مورد علاقه‌ی‌تان را پیدا کردید، شک نکنید و آن را بخرید.


منبع : Emmalinebride