یکی از مهم‌ترین موارد لیست کارهایی که قبل از عروسی باید انجام دهید پیدا کردن یک آرایشگر عروس مناسب است. اکثر خانم‌ها یک آرایشگر می‌شناسند که معمولا به او مراجعه می‌کنند اما همان آرایشگری که موهای‌تان را کوتاه می‌کند در آرایش عروس هم تخصص دارد؟ خانم‌هایی کمی هستند که یک آرایشگر متخصص آرایش عروس می‌شناسند و اگر مراسم عروسی خارج شهر باشد کارتان سخت‌تر هم می‌شود. با استفاده از نکات زیر می‌توانید جست‌و‌جوی خود برایآرایشگر عروس را ساده‌تر کنید:


از دوستان‌تان بپرسید

از دوستان و آشنایانی که به‌تازگی عروسی کرده‌اند و آرایش عروس خوبی داشته‌اند بپرسید چه کسی آرایش‌شان کرده است. هم‌چنین می‌توانید از دوستان‌تان که ازدواج کرده‌اند برای آرایش عروس ایده بگیرید. در نهایت می‌توانید از برپا کننده‌ی مراسم عروسی‌تان هم در مورد آرایشگران متخصص آرایش عروس سوال کنید.

در فیسبوک جست‌وجو کنید

عکس‌های عروسی دوستان و دوستان دوستان‌تان را در فیسبوک بررسی کنید و اگر موردی پیدا کردید که آرایش عروسش را دوست داشتید از او بخواهید شما را به آرایشگرش معرفی کند.

یکی از راه‌های انتخاب سالن زیبایی مناسب برای مراسم عروسی جست‌و‌جو در اینترنت است.

در سالن‌های زیبایی جست‌وجو کنید

ببینید آرایشگر خودتان می‌تواند آرایش عروس هم انجام دهد یا نه، حتی اگر خودش توانایی این کار را نداشته باشد یا در روز عروسی شما در دسترس نباشد حتما آرایشگران دیگری را می‌شناسد که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. هم‌چنین می‌توانید در اینترنت سالن‌ زیبایی پیدا کنید که آرایش عروس انجام می‌دهد.

در مراسم عروسی شرکت کنید

مراسم عروسی بهترین مکان برای کسب اطلاعات هستند. شما می‌توانید به مراسم عروسی اطرافیان و آشنایان بروید و مورادی که خوش‌تان می‌آید را برای مراسم عروسی خودتان گلچین کنید. مثلا اگر از آرایش عروس خوش‌تان آمد می‌توانید از او بپرسید چه کسی آرایشش کرده است. 

پس از اینکه لیستی از آرایشگران مناسب تهیه کردید، از آن‌ها نمونه کار بخواهید و با عروس‌هایی که آرایش‌شان کرده‌اند صحبت کنید. در صورت امکان از آن‌ها بخواهید یک بار آزمایشی شما را آرایش کنند. این کار را چند ماه قبل از مراسم عروسی انجام دهید که اگر از کارش راضی نبودید زمان برای پیدا کردن یک آرایشگر دیگر داشته باشید. 


منبع : Popsugar