ما ستاره‌ها و افراد مشهور را در ملا عام غرق در تجملات  می‌بینیم اما زندگی خصوصی این افراد چقدر تجملی است؟ بیایید از هیدن هیلز و املاک خانواده‌ی کیم کارداشیان و شوهرش کانیه وست شروع کنیم. 

تیلور سوئیفت

این خانه که در سال‌های 1930 در جزیره‌ی رود ساخته شد در زمینی به مساحت 20234 متر مربع قرار دارد و فاصله‌ی آن از دریا 20 متر است.این عمارت با زیر بنای 1021 متر مربع قیمتی معادل 20 میلیون دلار دارد یکی از گران‌ترین خانه‌ها بین املاک افراد مشهور محسوب می‌شود. این ملک دارای 8 اتاق خواب و 10 حمام است.

املاک خانواده کارداشیان و وست

خانواده کارداشیان و وست

این ملک 743 متر مربعی 11 میلیون دلار قیمت دارد و دارای 8 اتاق خواب و 10 حمام است. این ملک قبلا به لیزا مری پریسلی تعلق داشت. در این املاک 22000 متر مربع زمین وجود دارد که شامل یک باغ انگور و دو استخر است.

املاک الن دیجنرس و پورتیا د روسی

الن دیجنرس و پورتیا د روسی

این زوج به خاطر سلیقه‌ی خوب‌شان در دکوراسیون بسیار مورد ستایش قرار گرفته‌اند و املاک زیبای آن‌ها در هیدن ولی در بسیاری از مجلات طراحی دکوراسیون حضور داشته است. این خانه با زیر بنای 882 متر مربع 10 میلیون دلار قیمت دارد و دارای 9 اتاق خواب و 2 مهمان‌سرا است.

املاک جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون با کمک یک طراح دکوراسیون به نام استیون شیدلی خانه‌ی خود را که در سال 1970 در بورلی‌هیلز ساخته شده بود به سبک مکتب ذن در آورد. این خانه1077 متر مربعی 15 میلیون دلار قیمت گذاری شده و دارای 9 تخت خواب و 8 حمام است.

املاک تام بردی و جیزل بوندشین

تام بردی و جیزل بوندشین

تام بردی ستاره فوتبال آمریکایی و همسرش جیزل بوندشین که یک سوپر مدل است، در ماه می 2013 زمینی به مساحت 21043 متر مربع را با قیمت 4.5 میلیون دلار خریداری کردند که مشرف به اقیانوس آرام است. آن‌ها پس از خرید این زمین شروع به ساخت خانه‌ی رویایی خود کردند. این خانه با زیر بنای 1300 متر مربع قیمتی معادل 50 میلیون دلار دارد و دارای 5 اتاق خواب و 9 حمام است و بین املاک افراد مشهور یکی از زیبا‌ترین‌ها است.

املاک ویل و جادا اسمیت

ویل و جادا اسمیت

ویل اسمیت و خانواده‌اش در کالاباساس کالیفرنیا در یک خانه به سبک خشتی زندگی می‌کنند. این خانه را استیون ساموئلسون طراحی کرد. این ملک2322 متر مربعی 42 میلیون دلار قیمت گذاری شده و 9 اتاق خواب و یک استودیوی ضبط دارد.

املاک اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت این ویلای ساحلی را در ماه ژانویه در همپتون خریداری کرد. شاید این خانه‌ی انبار مانند و بزرگ در حد و اندازه‌ی زیبایی فردی چون او نباشد، اما آن استخر و کفپوش وسیع اطراف آن کاملا برای او مناسب است. این خانه با زیر بنای 325 متر مربع 2.2 میلیون دلار قیمت گذاری شده و در زمینی به مساحت 5665 متر مربع قرار دارد و دارای 4 اتاق خواب است.

املاک مارک والبرگ

مارک والبرگ

مارک این خانه را خودش بنا کرد. عمارت بزرگ او دارای یک کتابخانه، انبار شراب، دو جکوزی و یک زمین بسکتبال است. نیاز به گفتن نیست که در این خانه هر چیزی را که انسان ممکن است نیاز داشته باشد می‌توان یافت. زیر بنای این عمارت 2787 متر مربع است و دارای یک باشگاه ورزشی و سالن تئاتر است. این خانه یکی از کامل‌ترین املاک مسکونی جهان محسوب می‌شود.

املاک جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

او این ملک را اخیرا خریداری کرد و پس از طلاق گرفتن از مارک آنتونی به تنهایی در این خانه زندگی می‌کند. این خانه1300 متر مربعی 18 میلیون دلار قیمت دارد و دارای 7 اتاق خواب است.

املاک ریحانا

ریحانا

خانه‌ی ریحانا در هالیوود هیلز قرار دارد و او به خاطر ظاهر قرون وسطایی خانه به آن لقب دژ داده است. ورودی خانه 18 متر ارتفاع دارد و به خاطر مجادله‌ای که اخیرا با یک فرد مزاحم داشت، از سیستم امنیتی بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. او قبل از نقل مکان به این خانه بیش از یک سال انتظار کشید چون می‌خواست از امنیت آن اطمینان پیدا کند. این دژ 7 میلیون دلاری 8 اتاق خواب و 12 حمام دارد و بد نیست بدانید که ریحانا همسایه‌ی دیوار به دیوار لیدی گاگا است.

منبع : Leisure