در طول سال مهمانان زیادی به خانه‌ی شما رفت و آمد می‌کنند. اگر مهمانی در حیاط خانه باشد مهمانان مرتبا به داخل خانه می‌روند و از آن بیرون می‌آیند. اگر قرار باشد غذا هم در حیاط خانه سرو شود شما هم به‌عنوان میزبان نیاز است مرتبا به داخل خانه بروید و غذا، نوشیدنی و چیزهای دیگر بیاورید. با استفاده‌ از درب اتوماتیک لازم نیست منتظر باشید تا یک نفر درب را برای شما باز کند و یا در تلاش برای باز کردن آن سینی چای یا دیس برنج از دست شما بیفتد و باعث شرمندگی شما شود.


اتوماتیک کردن درب‌های کشویی

اگر صاحب خانه هستید و می‌خواهید درب‌های کشویی را عوض کنید و یا تغییری در آن‌ها بدهید لازم نیست پول زیادی خرج کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید نصب درب اتوماتیک است. این‌که هر بار از کسی بخواهید درب را برای شما باز کند یا ببندد، راه حل مناسبی نیست. بار دیگر که مهمانی را در حیاط برگزار کردید و با دست‌های پر از سیخ خواستید از درب بیرون بیایید متوجه راحتی درب اتوماتیک خواهید شد.

فناوری درب اتوماتیک تجربه‌ی جدیدی از مهمانی و دور همی‌های خانوادگی به شما می‌دهد. درب اتوماتیک خیال شما را از هر لحاظ راحت می‌کند و نه فقط در مهمانی‌ها بلکه در شرایط اضطراری هم به داد شما می‌رسد.


وجود درب اتوماتیک در منزل می‌تواند برای سالمندان و کودکان بسیار مفید باشد.

فایده‌ درب اتوماتیک برای سالمندان

شاید ایده‌ی استفاده از درب اتوماتیک برای رفاه حال مهمانان شما را آن‌چنان که باید متقاعد نکند. اما به این فکر کنید که وجود درب اتوماتیک چقدر می‌تواند برای برای عزیزان سالمند و هم‌چنین بچه‌های کوچک مفید باشد. سالمندان می‌توانند بدون کمک شما از طریق درب اتوماتیک به پاسیو بروند و احساس نکنند که برای باز کردن یک درب سر بار فرزندان خود شده‌اند. حفظ استقلال و عدم وابستگی به دیگران برای بسیاری از سالمندان اهمیت زیادی دارد.

درب‌های کشویی غیر اتوماتیک معمولا گیر کرده و فردی که توانایی بدنی پایینی دارد، معمولا از باز و بسته کردن آن‌‌ها عاجز می‌ماند. راه حل این مشکل استفاده از درب اتوماتیک است. درب اتوماتیک به سالمندان آزادی عمل بیشتری داده و حس خودکفایی و استقلال به آن‌ها می‌دهد. بسیاری از افراد به این نکته توجهی نمی‌کنند اما اگر به اهمیت آن پی ببرید، حتما این لطف را در حق سالمندان خود می‌کنید.


خودتان امتحان کنید

اگر درب ساختمان شما کشویی است، بهتر است آن را اتوماتیک کنید. با این کار کیفیت زندگی برای همه‌ی اعضای خانواده بهتر می‌شودو خیال‌تان راحت است که در مهمانی‌ها خودتان و مهمانان‌تان در بیرون آمدن و داخل رفتن به مشکل بر نمی‌خورید. درب اتوماتیک حس و حالی مدرن به خانه می‌دهد چون در بسیاری از خانه‌ها هنوز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.