اگرچه بعضی افراد فکر می‌کنند ارتودنسی دندان بی دردسر است، با این حال برای افرادی که این کار را انجام داده‌اند داستان چیز دیگری است. سیم ارتودنسی دندان‌ها را محکم کنار هم قرار می‌دهد و همیشه هنگام خندیدن یا صحبت کردن جلب توجه می‌کنند. هم‌چنین هنگام غذا خوردن صدای ناخوشایندی تولید می‌کنند. افرادی که تجربه‌ی ارتودنسی داشته‌اند حتی برای دشمنان خود نیز چنین آرزویی نمی‌کنند. در این مطلب با بیست فرد مشهوری آشنا خواهید شد که حتی فکر آن هم نمی‌کردید که ارتودنسی انجام داده باشند.
همه افراد با دندان‌های زیبا و مرتب متولد نمی‌شوند. در این میان ما به بیست فرد مشهور از خواننده گرفته تا بازیگر در سن‌های مختلف که ارتودنسی انجام داده‌اند خواهیم پرداخت. بسیاری از افراد مشهور از نوع نامرئی ارتودنسی استفاده می‌کنند، اما تعدادی از آن‌ها نیز از براکت فلزی برای ارتودنسی استفاده می‌کنند تا به طرفداران خود نشان دهند که آن‌ها مانند افراد معمولی نیاز به ارتودنسی دارند.

آنجلینا جولی

فکر می‌کنید که آنجلینا جولی سوپر استار واقعی است؟ او شاید یک سوپر استار و سفیر صلح سازمان ملل باشد، اما بهتر است نگاهی به گذشته او بیاندازید. آنجلینا جولی در زمان دبیرستان دختر جذاب که مورد توجه همگان باشد نبود. او لاغر بود و دوست چندانی هم نداشت. او در همین دوران دندان خود را ارتودنسی کرد. آنجلینا جولی در سن 16 سالگی به دنیای بازیگری وارد شد.

علی رغم تصور بسیاری بریتنی اسپیرز نیز ارتودنسی انجام داده است.

بریتنی اسپیرز

علی رغم تصور بسیاری بریتنی اسپیرز نیز ارتودنسی انجام داده است. او حتی در مصاحبه‌ای از خاطرات خوشایند دوران استفاده از ارتودنسی تعریف کرد. بریتنی اسپیرز می‌گوید که استفاده از براکت به او حس جوان بودن می‌دهد. 

بیانسه با انجام ارتودنسی به دنیا نشان داد که انجام ارتودنسی امری عادی است.

بیانسه

با کمال تعجب بیانسه نیز ارتودنسی داشته ‌است. او نه در زمان کودکی و نه در زمان نوجوانی بلکه همین چند سال قبل ارتودنسی کرده است. او به دنیا نشان داد که انجام ارتودنسی امری عادی است. اکثر مردم تصور می‌کردند که دندان‌های او به طور طبیعی صاف و زیبا هستند اما این‌طور نیست. او در حقیقت با قرار دادن براکت فلزی ارتودنسی قصد داشت بگوید که این مسئله‌ای کاملا عادی است. او با در معرض عموم قرار دادن براکت ارتودنسی دندان خود می‌گوید که این کار باعث زشت شدن صورت نمی‌شود.

اما واستون نیز ارتودنسی انجام داده است.

اما واتسون

همه ما با اما واتسون به خاطر ایفای نقش در فیلم هری پاتر آشنا هستم. او با این فیلم به اوج شهرت خود رسید. اما نکته‌ای که اکثر ما از آن اطلاع نداریم این است که اما واستون نیز ارتودنسی انجام داده است. او این کار را قبل از ایفای نقش در فیلم هری پاتر انجام داد.

کلویی از اینویزیلاین برای ارتودنسی استفاده کرد.

کلویی کارداشیان

خواهران کارداشیان به‌خاطر ظاهرشان معروف هستند (البته شخصیت آن‌ها داستانی متفاوت دارد). اگرچه اکثر توجهات به سمت کیم و کورتنی معطوف است، اما کلویی هم دارد خودش را نشان می‌دهد. او هنگامی که 28 ساله بود ارتودنسی انجام داد. کلویی از اینویزیلاین برای ارتودنسی استفاده کرد. او از ارتودنسی خود رضایت کامل داشت و احساس غرور ‌می‌کرد. کلویی از پزشک متخصص خود به صورت عمومی قدردانی کرد. او همزمان با ارتودنسی شروع به کاهش وزن کرد و همین مسئله باعث شد ظاهر او را به کلی تغییر کند.

دور باریمو نیز از جمله دیگر افراد مشهوری است که ارتودنسی انجام داده است.

درو باریمور

دور باریمو نیز از جمله دیگر افراد مشهوری است که ارتودنسی انجام داده است. او با انجام ارتودنسی جذابیت دو چندانی پیدا کرد. 

پرنسس هری نیز در لیست افرادی که ارتودنسی کرده‌اند قرار می‌گیرد.

پرنسس هری

پرنسس هری نیز در لیست افرادی که ارتودنسی کرده‌اند قرار می‌گیرد. دندان‌های نامرتب او بعد از ارتودنسی کاملا اصلاح شده و ظاهر او نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

نایل هوران برای درآوردن براکت‌های ارتودنسی خود لحظه شماری می‌کرد.

نایل هوران 

نایل هوران نیز ارتودنسی انجام داده است. او  برای درآوردن براکت‌های ارتودنسی خود لحظه شماری می‌کرد. بالاخره در سال 2013 این پسر جذاب مو بلوند بریتانیایی و عضوی از گروه One Direction، از شر براکت‌‌هایش خلاص شد. او در توییتر خود عکس قبل و بعد از درآوردن براکت‌های ارتودنسی را قرار داد و نوشت «دلم برای آن‌ها تنگ می‌شود. خیلی زیبا بودند، این‌طور نیست؟»

تام کروز در سال 2002 با اعتماد به نفس کامل بر روی فرش قرمز ظاهر شد و براکت‌های ارتودنسی خود را در معرض دید همگان گذاشت.

تام کروز

اگر قرار باشد چیزی از جذابیت تام کروز کم کند، حتما آن چیز براکت ارتودنسی خواهد بود. اگر به این گفته ما باورد ندارید کافی است که در اینترنت چند عکس او را وقتی ارتودنسی داشته تماشا کنید. او در سال 2002 با اعتماد به نفس کامل بر روی فرش قرمز ظاهر شد و براکت‌های ارتودنسی خود را در معرض دید همگان گذاشت. 

داکوتا خیلی ناگهانی با سیم ارتودنسی جلوی دوربین ظاهر شد.

داکوتا فنینگ

داکوتا فنینگ از همان زمان کودکی جذاب بود و مردم شاهد بزرگ شدن او از طریق برنامه‌های تلویزیونی بودند و حالا خواهرش هم پا جای پای او گذاشته است. داکوتا خیلی ناگهانی با سیم ارتودنسی جلوی دوربین ظاهر شد و در برنامه‌های مختلفی با مجریان تلویزیونی درباره‌ی این مسئله صحبت کرد. به نظر می‌رسد او مشکلی عجیب دارد و بدنش آنزیمی که برای افتادن دندان‌های شیری لازم است تولید نمی‌کند، به همین دلیل مجبور شده که تمام آن‌ها را بکشد. 

نیکلاس کیج نیز از براکت فلزی ارتودنسی برای دندان‌های پایینی خود استفاده کرد.

نیکلاس کیج

احتمالا شایعات مربوط به خون آشام بودن نیکلاس کیج را شنیده‌اید. بنابراین انجام ارتودنسی توسط نیکلاس کیج در سال 2003 به این شایعات دامن می‌زند. نیکلاس کیج نیز از براکت فلزی ارتودنسی برای دندان‌های پایینی خود استفاده کرد. او ردیف بالایی دندان‌هایش را ارتودنسی نکرد. 

گوئن استفانی خواننده‌ی پاپ معروف که خواننده گروه «No Doubt» است نیز ارتودنسی انجام داده است.

گوئن استفانی

گوئن استفانی خواننده‌ی پاپ معروف که خواننده گروه «No Doubt» است نیز ارتودنسی انجام داده است. جذابیت او بر کسی پوشیده نیست حتی زمانی که براکت ارتودنسی دارد. او در سال 1999 زمانی که 30 ساله بود دندان‌هایش را ارتودنسی کرد. او گفت که ارتودنسی هدیه‌ای بی‌نظیر برایش بوده است.

آستین ماهون در توییتر خود نوشت از ارتودنسی خود بسیار راضی بوده است.

آستین ماهون

این خواننده پاپ عاشق این است که همه چیز را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، درست مثل باقی هم سن و سالانش. به همین دلیل وقتی می‌خواستن ارتودنسی او را بردارند همه فهمیدند. او حتی در خصوص کشیدن دندان عقلش هم در توییتر پست‌هایی گذاشت. او در حال حاضر 19 ساله است. آستین ماهون در توییتر خود نوشت از ارتودنسی خود بسیار راضی بوده است.

فیث هیل خواننده آمریکایی سبک کانتری در سال 2012 ارتودنسی انجام داد.

فیث هیل

این خواننده آمریکایی سبک کانتری در سال 2012 ارتودنسی انجام داد. او از براکت شفاف با سیم فلزی ارتودنسی استفاده کرد. او در زمان حضور بر روی فرش قرمز در سال‌های 2012 و 2013 با خوشحالی براکت‌های ارتودنسی دندان خود را در جمع خبرنگاران و عکاسان به نمایش گذاشت. او در آن زمان 45 سال سن داشت.

رشیدا جونز ستاره هالیوودی نیز ارتودنسی انجام داده است.

رشیدا جونز

رشیدا جونز ممکن است یکی از زیباترین هنرپیشه‌های هالیوودی باشد اما او همیشه آن‌قدر که ما دیده‌ایم و می‌دانیم زیبا نبوده است. او در زمان کودکی چاق بود و در دوران نوجوانی نیز چندان زیبا نبود. این ستاره هالیوودی نیز ارتودنسی انجام داده است. 

دنی گلاور از اینویزیلاین برای ارتودنسی دندان‌هایش استفاده کرد.

دنی گلاور

اگر می‌خواهید دنی گلاور را با ارتودنسی ببینید، فیلم تک تیرانداز او را حتما ببینید. او برای دندان‌هایش از اینویزیلاین استفاده کرد. پس برای دیدن آن نیاز به دقت زیادی دارید. حتی افراد مشهور و سوپر استارها نیز با دندان‌های بی‌عیب و نقص متولد نمی‌شوند. 

جرمی پیون در زمان نوجوانی دندان‌های بالا و پایین خود را ارتودنسی کرد.

جرمی پیون

آیا می‌خواهید عکس زمان نوجوانی جرمی پیون جذاب و خوش چهره را ببینید؟ با کمی جستجو در اینترنت عکس دوران نوجوانی او را خواهید یافت. جرمی پیون در زمان نوجوانی دندان‌های بالا و پایین خود را ارتودنسی کرد. براکت‌های دندانش هیچ‌گاه از جذابیت او کم نکرد. او هم اکنون 50 ساله است با این وجود جذابیت خود را حفظ کرده است.

فی داناوی با کمال تعجب در سن 61 سالگی ارتودنسی انجام داد.

فی داناوی

فی داناوی با کمال تعجب در سن 61 سالگی ارتودنسی انجام داد. چرا فی داناوی در سن 61 سالگی ارتودنسی انجام داد؟ خب دلیل آن واضح است. هنگامی که شما زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران هالیوودی باشید با فشار زیادی برای حفظ ظاهر مناسب روبه رو هستید. فی داناوی می‌گوید که او تحت تاثیر تام کروز دست به این‌ کار زده است.

لورس لئون در سن 13 سالگی ارتودنسی کرد.

لورس لئون

لوردس لئون که فرزند مدونای مشهور است مبتلا به اسکولیوز (انحنای ستون فقرات) است. او نیز در لیست افراد مشهوری قرار می‌گیرد که ارتودنسی انجام داده است. او در سن 13 سالگی ارتودنسی کرد.

استل یکی از خواننده‌های معروف بریتانیایی است که در سن 30 سالگی ارتودنسی انجام داده است.

استل

استل یکی از خواننده‌های معروف بریتانیایی است که در سن 30 سالگی ارتودنسی انجام داده است. او بعد از انجام ارتودنسی در یک جشنواره شرکت کرد و دندان‌های صاف و مرتب و البته لبخند زیبای او توجه همه را به خود جمع کرد. او از پزشک متخصص خود برای انجام ارتودنسی قدردانی کرد.

منبع : Therichest