اصلاح طرح لبخند چقدر طول می‌کشد 

این مسئله به میزان تغییرات مورد نیاز بستگی دارد. اصلاح طرح لبخند برای حل مشکلات دندان‌ها و لبخند هر فرد تنظیم می‌شود. اگر برای اصلاح طرح لبخند فردی، فقط یک یا دو جراحی زیبایی نیاز باشد، این کار می‌تواند در یک یا دو جلسه انجام شود. اما اگر تعداد اعمال جراحی زیبایی بیشتر باشد، ممکن است به جلسات بیشتری نیاز شود. می‌توانید در این خصوص با یک دندانپزشک زیبایی صحبت کنید و اطلاعات بیشتری بگیرید. 


اصلاح طرح لبخند چقدر هزینه دارد

از آن‌جایی که اصلاح طرح لبخند با توجه به مشکلات افراد تنظیم می‌شود، هزینه‌ی آن‌ هم می‌تواند بسیار متغیر  باشد. اگر بعضی از اعمال برای بهبود سلامت دهان و دندان فرد باشد، بیمه هزینه‌های آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. اما هزینه‌ی اعمالی که فقط دلایل زیبایی دارند، به عهده‌ی فرد خواهد بود. 


آیا اصلاح طرح لبخند درد دارد

خیر. دندانپزشک‌های زیبایی از فناوری‌های پیشرفته موجود استفاده می‌کنند تا این فرایند راحت و بدون درد باشد. اول از همه لثه‌ها سر می‌شوند تا بیمار درد تزریق داروی بی‌حسی را متوجه نشود؛ ضمن این که صندلی‌های دندانپزشکی نسبت به گذشته راحت‌تر شده‌اند و از ملافه‌ و بالشت‌های مناسب استفاده می‌شود. اگر فرد با دندانپزشکی مشکل داشته باشد، می‌توان از داروهای آرام‌بخش هم استفاده کرد. 


اصلاح طرح لبخند از یک دندانپزشک عادی هم بر می‌آید

 اصلاح طرح لبخند با این‌که شامل دندانپزشکی عادی نیز می‌شود، اما در دسته‌ی اعمال جراحی زیبایی قرار دارد. در نتیجه این کار باید توسط دندانپزشکی انجام شود که در حوزه‌ی دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی عصبی و عضلانی تعلیم دیده باشد. دندانپزشکی که برای این کار انتخاب می‌کنید باید با تجربه باشد و از آخرین فناوری‌ها برای انجام این کار استفاده کند. به این شکل احتمال بروز مشکلات را کاهش خواهید داد.