برای این‌که بتوانید از فروش لوازم یدکی اسقاطی پول دربیاورید، باید بدانید کدام لوازم یدکی بهتر از همه به فروش می‌روند. لوازم یدکی که مصرف زیادی داشته باشد سریع‌تر و با قیمت بهتری به فروش می‌رسد. کسانی که در کار نوسازی خودروهای قدیمی هستند به لوازم یدکی اصلی نیاز دارند و قطعاتی که بیشتر از بقیه خراب می‌شوند، معمولا خریداران بیشتری هم دارند. اگر نکات کلیدی کار در این بازار را بدانید، می‌توانید از فروش لوازم یدکی که از مراکز اسقاطی تهیه می‌کنید درآمد خوبی به دست بیاورید. 

با مکانیک‌ها و کسانی که خودرو قدیمی بازسازی می‌کنند در خصوص لوازم یدکی کمیاب صحبت کنید. به‌دنبال لوازم یدکی خودروهایی باشید که دیگر تولید نمی‌شوند. باید بیشتر روی پیدا کردن و فروشلوازم یدکی تمرکز کنید که خواهان زیادی دارد. 

با صاحب مرکز اسقاط صحبت کنید تا بتوانید برای خرید‌های عمده از او تخفیف بگیرید؛ یا این‌که با او طوری قرار داد ببندید که پولش را هر 30 روز یک‌بار پرداخت کنید. به این شکل می‌توانید قبل از این‌که پول لوازم یدکی خریداری شده را پرداخت کنید، آن‌ها را بفروشید و سود ببرید. به هر مرکز اسقاطی که می‌شناسید سر بزنید چون هرچه منابع شما بیشتر باشند، لوازم یدکی متنوع‌تری پیدا خواهید کرد. 

در خصوص تبلیغات به‌دنبال روش‌های ارزان یا مجانی باشید. در سایت‌های آگهی و  نیازمندی اینتر‌نتی یک آگهی بدهید و عکس لوازم یدکی را هم بگذارید. برشور چاپ کنید و آن‌ها را در فروشگاه‌های لوازم یدکی پخش کنید. برای خود کارت بزنید و آن را به مکانیک‌ها و صاحبان فروشگاه‌های لوازم یدکی بدهید. به این شکل مکانیک‌ها یا کسانی که می‌خواهند خودرو بازسازی کنند به شما دسترسی خواهند داشت. 


منبع : Ehow