استوارت فیلیپس آرایشگری است که یکی از گران‌قیمت‌ترین اصلاح‌های جهان را انجام داده است؛ او موهای بورلی لاتوی میلیونر را با 17.000 دلار کوتاه کرد. قیمت آرایشگرانی مثل او اصلا منطقی نیست، اما به دلیل شهرتی که با کار کردن با افراد مشهور پیدا کرده‌اند، قیمت‌هایی که می‌دهند محدودیتی ندارد. این‌ها تعدادی از گران‌قیمت‌ترین آرایشگران دنیا و سالن‌های زیبایی‌شان هستند. اگر یک میلیونر هستید، به خواندن ادامه دهید شاید آرایشگر مورد علاقه‌ی‌تان را پیدا کردید. 


سالی هرشبرگر

این آرایشگر معروف دو سالن زیبایی در نیویورک دارد و قصد دارد یکی هم در لس آنجلس احداث کند. او با افراد معروفی مثل ساندرا بولاک، تام کروز و هیلاری کلینتون کار کرده و به همین دلیل شهرت زیادی پیدا کرده است. قیمت او برای اصلاح مو از 600 دلار شروع می‌شود و اگر می‌خواهید پیش او موهای‌تان را اصلاح کنید، باید از چند ماه قبل وقت بگیرید.


فردریک فکای

او که در جنوب فرانسه به دنیا آمده 20 سال است  آرایشگری می‌کند. فردریک فکای بیشتر از 20 سالن زیبایی در شهرهای سوهو و دالاس و دیگر شهر‌ها دارد و همیشه عکسش در مجله‌های مختلف دیده می‌شود. او برای اصلاح کردن مو به‌طور میانگین 600 دلار می‌گیرد. 


اورلاندو پوتا

اورلاندو پوتا صاحب گران‌قیمت‌ترین سالن زیبایی جهان است. این سالن زیبایی که در نیویورک واقع شده، مشتریانی مثل مدونا، جنیفر کانلی و کریستن دانست دارد و برای اصلاح مو 800 دلار می‌گیرید. اورلاندو پوتا 25 سال تجربه‌ی آرایشگری دارد و با افراد مشهور زیادی کار کرده است. 


منبع : Hairstylevision