متالیک مدرن

وقتی که روی هر چیزی از یک لاک رنگ خنثی گرفته تا مانیکور فرانسوی، یا خطوط نقره‌ای ساده، کمی لاک متالیک بزنید، می‌توان آن را تبدیل به یک مانیکور متالیک بسیار زیبا کرد. هم‌چنین برای تغییر رنگ سفید زمستانی آن می‌توانید با استفاده از رنگ پلاتینی کمی آن را متالیک کنید.

رنگ مشکی

لاک‌های مشکی خیلی براق، به یکی از بخش‌های اصلی طراحی ناخن تبدیل شده‌اند. این لاک را می‌توان به شکل‌های مختلفی روی ناخن زد: نوارهای عمودی، خطوط منحنی اطراف کوتیکول، یا می‌توان فقط سر ناخن‌ها را مشکی کنید. درهر صورت این لاک و این طراحی درعین سادگی بسیار جذاب و شیک است؛ به‌ویژه وقتی روی ناخن بدون رنگ استعمال شود.

تضادهای رنگی

هر چند استفاده از رنگ‌های روشن در طراحی ناخن بسیار  کاربردیست؛ ولی شاید سریع‌ترین راه برای رسیدن به حال و هوای متفاوت در  طراحی نقطه‌ها، راه‌راه‌ها، و طرح‌های هندسی روی ناخن‌ها با رنگ‌های متضاد است.

نوارهای پررنگ سفید و مشکی از نشانه‌های بارز طراحی ناخن به سبک فرنچ گرافیکی است.

فرنچ گرافیکی

فرنچ مانیکور معمولا همیشه و هم‌چنان روی بورس است و پرطرفدار. در این طراحی ناخن، نوک ناخن‌ها بسیار جالب و جذاب است. کناره‌های ناخن‌ها که به صورت مورب به رنگ آبی درآمده، نوارهای پررنگ سفید و مشکی و روبان‌های باریک قرمز همه و همه نشان‌می‌دهد که این تکنیک پرتنوع چقدر طرفدار دارد. فقط به‌خاطر داشته باشید که حتما روی ناخن تاپ کوت بزنید و ناخن‌ها کوتاه و گرد باشند.

رنگ‌های خنثی و بی‌رنگ زنانه

وقتی‌لاک‌هایی با رنگ‌های خنثی کرمی کمی براق روی ناخن‌های بادامی و بیضی شکل زده شود، باعث می‌شود ناخن‌ها کشیده‌تر به‌نظر بیایند و  ظاهری ظریف و کاملا زنانه داشته باشند. وقتی این رنگ‌های خنثی را به‌تنهایی روی ناخن می‌زنید، ظاهری کلاسیک به ناخن‌ها می‌دهند؛ اما می‌توانید نوارها و راه‌راه‌هایی با رنگ‌های خیلی کم‌رنگ برای زمینه طراحی ناخن خود انتخاب کنید.

کوتیکول‌های تزئین شده

وقت آن رسیده تا کمی به کوتیکول‌‌های ناخن توجه کنید. استفاده از اکلیل و تزئین روی لبه‌های خارجی ناخن که با عنوان «جواهرات ناخن» شناخته می‌شوند این روزها بسیار متداول شده است. می‌توانید با یک لاک خاکستری دورتادور ناخن را لاک بزنید. به‌خاطر داشته باشید که برای این‌کار استفاده از یک رنگ پایه خنثی و کم‌رنگ، اصلی مهم و اساسی‌ است.

منبع : Refinery29