این هفته را اختصاص دادیم به خریدهای خیلی عجیب و غریب در برند Racked  که اغلب افراد ممکن است تو خواب و یا حراج‌های 80 درصد تجربه کنند. در این قسمت  در مورد آدم‌های خیلی ولخرج صحبت می‌کنیم که هرشب خیلی راحت هزاران دلار برای برندهایی مثل کارتیر و یا در قمار خرج می‌کنند. 
تولید لاک‌ ناخن تجارت بزرگی است به طوری‌که ارزش فروش این محصول به‌تنهایی در سال 2012 حدود 768 میلیون دلار برآورد شد.  ولی از آن‌جایی که افراد خیلی پولدار فقط به لاک ناخن اکتفا نمی‌کنند، مانیکور خیلی گرانی که مواد اولیه آن‌ها از طلا و یا خرده‌های الماس است برای این افراد طراحی و ساخته شده‌اند. در این قسمت به پنج  مورد از گران قیمت‌ترین نوع مانیکور در تاریخچه طراحی ناخن اشاره می‌کنیم :

کیت مانیکور Red Carpet Manicure با طلای 24 عیار به ارزش 5000 دلار

ریحانا با تبلیغ ژل‌های مانیکور از جنس طلای 24 عیار برند Red Carpet Manicure یا RCM در مراسم جایزه گرمی (Grammys) سال 2012 بر روی استیج رقصید. خوشبختانه این شرکت برای افراد معمولی که وسع خرید کیت‌های گران قیمت طراحی ناخن را نداشتند کیت‌های مشابه و بدون طلا را به بازار عرضه کرد.

ژل‌های مانیکور حاوی الماس، یاقوت کبود و عقیق  ازبرند  Leighton Denny به ارزش 32000 دلار

Leighton Denny، مانیکور کار ماهر در مرکز زیبایی«Urban Retreat» در شهر «Harrods» یکی از شهرهای کوچک لندن، موفق شد با طرح‌ زیبا و منحصر به فرد خود توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. چیزی که مانیکور او را به یک مانیکور منحصر به فرد تبدیل می‌کرد 9 قیراط الماس واقعی استفاده شده در آن بود. طبق گزارش‌ها این نوع مانیکور در بین شاهزاده‌های خانم عرب طرفدار زیادی دارد تا جایی‌که 175 شاهزاده قبلا در لیست انتظار این طراحی ناخن بودند.

Me Iced Manicure به ارزش 51000 دلار یکی از گران‌قیمت‌ترین مانیکور در تاریخ طراحی ناخن است.

Me Iced Manicure به ارزش 51000 دلار

خدمات زیبایی خیلی گران قیمت در هر قسمت ازشهر پرزرق و برق و دوست داشتنی دبی به چشم می‌خورد. اما در طرح Iced Manicure  از  Cherish…Me بوتیک زیبای مادر و کودک ایرلند که در حال حاضر تعطیل شده از الماس استفاده شده بود.
مراکز طراحی ناخن برای ارائه‌ی ظاهر واقعی الماس‌ها در مانیکورحتما باید با کارشناسان تیم مانیکور الماس مشاوره داشته باشند. ولی با وجود این شرایط لازم برای کسب تخصص در این زمینه هنوز مشخص نیست.

برند Models Own Gold با ارزش 130000 دلار

 برند Brit Models Own  برای مدت کوتاهی به‌عنوان گران‌ترین برند لاک دنیا معرفی شده بود. این لاک‌ها از ورقه‌های طلا ساخته شده بودند و در شیشه‌هایی به رنگ زرد طلایی با درب‌های پوشیده با الماس های واقعی به بازار عرضه می‌شدند. هنوز این مدل لاک‌های براق در بازارها موجود است، ولی نه از جنس طلای واقعی و با قیمتی ارزان‌تر.

لاک الماس سیاه Azature با ارزش 250000 دلار

شرکت جواهرات Azature با تولید لاک‌های خاص و از جنس الماس سیاه تبدیل به سوژه‌ی داغ بازارها شد. کلی آزبورن (خواننده و بازیگر انگلیسی)  در جشن Emmy 2012 با مانیکور گران قیمت چند صد هزار دلاری برای اولین بار در مقابل مردم ظاهر شد. ولی با تمام این حرف‌ها هیچ‌کس ظاهر زرق و برقی کلی آزبورن را نپسندید. وقتی از او انتقاد شد که هزینه مانیکورش به تنهایی بیش از میانگین حقوق سالانه یک آمریکایی بوده در توییتر از مردم عذرخواهی کرد و گفت  «مانیکورم مجانی بود.»

منبع : Racked