موهای کم پشتی دارید و نمی‌دانید که آیا اکستنشن مو بدون آسیب رساندن بیشتر به مو، ‌این مشکل را حل خواهد کرد یا نه؟ جواب مثبت است.
بهترین اکستنشن مو برای موهای کم پشت کدام است؟  اکستنشن با نوار چسب! چرا؟ زیرا به مو آسیب نمی‌زند و سبک و نامرئی است.
اکستنشن مو با گیره‌بهترین راه برای جبران کم پشتی مو نیست، زیرا گیره‌ برای نگه داشتن مقدار زیادی مو مناسب است. 
به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چرا اکستنشن با نوار چسب، هر فردی را با موهای کم پشت تغییر خواهد داد و چرا بهترین روش اکستنشن برای موهای کم پشت است.
اکستنشن مو برای دادن طول و حجم فوری به موهای طبیعی عالی است. اما اگر موها کم پشت باشند چه؟ این نگرانی وجود دارد که با اکستنشن مو، ممکن است به موها آسیب وارد شود. با این وجود،‌ یک راه حل برای موهای کم پشت وجود دارد.
بهتر است ابتدا با انواع مختلف روش‌های اکستنشن آشنا شده و در خصوص بهترین نوع آن برای موهای کم پشت بدانید:
روش اکستنشن با نوار چسب یک روش نسبتا جدید و بهترین روش برای زنان با موی کم پشت است. اکستنشن با نوار چسب به موهای طبیعی پیوند می‌خورد (مثل ساندویچ‌هایی بین موها چسب می‌خورد) و به صورت پودهایی به عرض 4 سانتی‌متر هستند که به صورت ردیف به ردیف به کار می‌روند. پودهای نواری نازک و سبک، هیچ آسیبی به موها نمی‌زنند. به جای چسب زدن دو پود نواری اکستنشن مو با هم، مثل زمانی که برای یک نوار معمولی استفاده می‌کنید، یک اکستنشن نواری بر روی مو قرار می‌گیرد و سمت دیگر با یک نوار یک طرفه روکش می‌شود. این بهترین راه‌حل برای موهای کم پشت می‌باشد. این نوع اکستنشن بدون هیچ آسیبی به موهای کم‌ پشت، موهای بلندی به فرد می‌دهد. اکستنشن با چسب نواری نیازی به ابزار یا مواد شیمیایی ندارد. 
اکستنشن مو با گیره سر، اکستنشن‌های موقتی هستند که می‌توان آن‌ها را هر وقت که خواستید دربیاورید. این نوع از اکستنشن، به دلیل وزن گیره‌ها برای موهای کم پشت مناسب نیست. موهای کم پشت به خوبی اکستنشن‌های با گیره را نگه نمی‌دارند زیرا وزن هر پود واقعا سنگین است و تمایل به لیز خوردن دارند. به‌خصوص اگر بخواهید آن‌ها را هر روز استفاده کنید. گیره آسیب بیشتری به موها می‌زند و فشار آوردن به موهای کم پشت باعث طاسی نقطه‌ای خواهد شد. اگر می‌خواهید همیشه موهای پری داشته باشید، اکستنشن با گیره گزینه‌ی مناسبی نیست.

اکستنشن مو با لحیم نسبتا گران است و مراحل نصب آن طولانی می‌باشد.

اکستنشن مو با لحیم در انتها دارای پیوندهای کراتینه است و امواج فراصوتی کراتین را در طول کار نرم کرده تا به موها بچسبد. این نوع از اکستنشن مو نسبتا گران است و مراحل نصب آن طولانی می‌باشد. روند برداشتن اکستنشن مشکل است و در دراز مدت موهای بیشتری را از سر جدا می‌کند. روش با لحیم، موی بیشتری را جدا کرده و بر روی موی کسانی که از حجم موهای خوبی برخوردار هستند به خوبی نمی‌ماند. هم‌چنین برای زنان با موهای کم پشت گزینه‌ی مناسبی نیست.
اکستنشن موی میکرو لینک به صورت رشته به رشته توسط ابزاری مخصوص برای اتصال هر اکستنشن مو به موی طبیعی استفاده می‌شود. لینک‌ها شبیه به یک پیچ هستند که هنگام به هم چسبیده شدن می‌توانند به مو آسیب بزنند. وزن هر کدام از رشته‌ها باعث کشیده شدن موها شده و در طولانی مدت به موها آسیب می‌زنند.
اکستنشن مو به روش بافت به موی طبیعی دوخته می‌شود که برای پوشش دادن تمام سر بافته شده و پودهای مو به ردیف‌های بافته دوخته می‌شوند. افرادی که دارای موهای کم پشت هستند معمولا از موی کافی برای ایجاد یک بافت کوچک برای نگه‌داشتن اکستنشن مو برخوردار نیستند.
باید به این نکات توجه کرد که اکستنشن‌‌های مو چه میزان وزن اضافی و فشار را بر روی موهای طبیعی ایجاد می‌کنند. برای موهای نازک و موهای کم پشت باید به دنبال سبک وزن‌ترین اکستنش مو بود.
به نظر می‌رسد که اکستنشن رشته به رشته سبک وزن‌ترین مدل در بین اکستنشن‌های مو است. اما باید به آسیب بالقوه‌ای که اتصال قطعه‌های مجزای مو به موهای کم پشت طبیعی باعث می‌شود توجه کرد.
در اکستنشن به روش چسب نواری، ‌اکستنشن‌ها سبک وزن هستند و نیازی به چسب ندارند. هم‌چنین برای نگه داشتن در موها از ابزارها یا اتصال لحیم مانند استفاده نمی‌شود. با این روش، به جای فشار دادن دو اکستنشن به هم،‌ اکستنشن با یک تکه نوار متصل می‌شود. با انجام این کار، نیمی از وزن کاسته شده که برای ایجاد کمترین میزان فشار و آسیب احتمالی به موهای کم پشت بهترین گزینه است.

منبع : Glamseamless