هر از گاهی هوس نمی کنید به دوران خوش کودکی باز گردید و یادی از آن روزها کنید؟ البته که همین‌طور است. خوب است بعضی اوقات مثل بچه‌ها رفتار کنیم و دست به کارهای کودکانه بزنیم. یکی از این کارها این است که طراحی ناخن را به سبک‌های بچگانه انجام دهیم. این نوع طراحی ناخن راحت و در عین حال بسیار زیبا است.


می‌خواهیم هشت سبک طراحی ناخن را به شما آموزش دهیم که برای دختران در هر سنی مناسب است. بد نیست آن‌ها را امتحان کنید.


ابر و رنگین کمان

این شکل از طراحی ناخن بسیار با نمک است و هر کسی می‌تواند آن را با یک لاک آبی خوش رنگ، سفید، کمی قرمز، زرد، سبز، آبی پر رنگ و بنفش برای رنگین کمان‌ها انجام دهد. می‌توانید روی آن کمی اکلیل هم بزنید. با ابزار نقطه‌گذاری چند تکه ابر روی ناخن‌ها بکشید. برای این کار کافی است نقطه‌های سفید را چسبیده به هم و به صورت دایره‌ای بگذارید تا ابر به وجود بیاید. برای یکی از ابرها چشم و دهان بگذارید. در آخر روی کار یک لایه تاپ کت روی آن بکشید.


پروانه‌ای

اگر عاشق پروانه‌ها هستید، می‌توانید عکس یک پروانه را روی ناخن خود طراحی کنید. این طراحی ناخن برای بچه‌ها فوق‌العاده است که می‌توان آن را با قلموی طراحی ناخن و ابزار نقطه‌گذاری انجام داد. در آخر کار یک براق کننده هم روی آن بزنید.


خال خالی و مانیکور فرانسوی یک سبک طراحی ناخن مناسب بچه‌هاست.

خال خالی و مانیکور فرانسوی

طراحی ناخن به صورت خال‌خالی هم ایده‌ی جالبی است. می‌توانید روی زمینه‌ی قرمز یا سیاه خال‌های سفید بگذارید. نوک ناخن‌ها را رنگ دیگری بزنید و با قلموی طراحی ناخن مرزی میان آن و قسمت خال‌خالی بکشید. لازم نیست از یک رنگ برای همه‌ی ناخن‌ها استفاده کنید. اگر هر دو ناخن را به‌صورت یکی در میان مانند هم طراحی کنید، کار زیباتر می‌شود. در آخر یک لایه تاپ کت روی ناخن‌ها بزنید.


مانیکور فرانسوی با طرح هلو کیتی

می توانید مانیکور فرانسوی را با طرح هلو کیتی انجام دهید. اول مانیکور فرانسوی را انجام دهید و بعد روی یکی از ناخن‌ها و بر روی لاک آن صورت یک گربه را نقاشی کنید. برای این کار دو نقطه به‌جای چشم‌ها بگذارید و با ابزار مخصوص طراحی ناخن چند خط برای سبیل‌ها بکشید. یک نقطه ی زرد هم جای بینی گربه بگذارید سپس یک پاپیون هم روی سر آن بگذارید.


طرح هندوانه‌ای

با استفاده از رنگ قرمز یا صورتی بیس کار را لاک بزنید و با خلال دندان یا قلموی طراحی ناخن نقطه‌های سیاه روی آن بگذارید. نوک ناخن‌ها را با رنگ سبز تیره لاک بزنید و آن را با یک حلال نازک سفید از قرمزی هندوانه جدا کنید.


طراحی ناخن به سبک آمبره کاری راحت و برای هر سنی مناسب است.

طراحی ناخن آمبره

طراحی ناخن به آمبره کار راحتی است و تازه کارها هم می‌توانند آن را انجام دهند. این طراحی ناخن برای هر سنی مناسب است. برای این کار نیاز به دو یا سه رنگ لاک دارید. مثلا می‌توانید از لاک‌های آبی، بنفش و صورتی استفاده کنید. برای ایجاد شیب رنگ از یک اسفنج استفاده کنید. با این کار مرز مشخصی بین رنگ‌های مختلف لاک نیست. مثلا در جایی که آبی به آخر می‌رسد و بنفش شروع می‌شود یک آمیختگی زیبا بین آن‌ها وجود دارد. در آخر کار هم یک تاپ کت به ناخن‌ها بزنید.


طراحی ناخن رنگارنگ

نقاط خال‌خالی با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف همان چیزی است که حالت پاشیدگی رنگ را در طراحی ناخن به وجود می‌آورد. با استفاده از قلموی طراحی ناخن می‌توانید حالت پاشیدگی رنگ را به وجود بیاورید. همین طور می‌توانید با استفاده از ابزار نقطه گذاری رنگ‌های مختلفی را روی ناخن‌ها کار کنید. اگر از ابزار نقطه گذاری استفاده کنید نقطه‌های کامل را به وجود خواهید آورد، اما اگر از قلموی طراحی ناخن استفاده کنید این نقطه‌ها نامنظم خواهند بود. هر دو روش زیبایی‌های خاص خود را دارد. در آخر هم از یک تاپ کت استفاده کنید.


منبع : Stylesatlife