لاک قرمز را هر روزی از سال که دوست داشته باشید می‌توانید استفاده کنید، اما بیایید و برای ولنتاین امسال یک طراحی ناخن نو انتخاب کنید. با روش‌های که برای طراحی ناخن به شما آموزش می‌دهیم می‌توانید در روز ولنتاین ناخن‌هایی متناسب با این روز و زیبا داشته باشید.


X  و O

برای طراحی ناخن به این سبک اول دو لایه لاک آبی مایل به ارغوانی به ناخن‌ها بزنید. سپس با استفاده از یک خلال دندان در قسمت نوک هر ناخن با رنگ قرمز دو شکل X رسم کنید. بین این دو X فاصله بگذارید تا O را در آن‌جا بکشید. با موچین مروارید کوچک بردارید و به پشت آن لاک روشن بزنید بعد آن‌ها را در بین X ها بچسبانید.


قلب‌های با نمک

برای این طراحی ناخن رنگ‌های صورتی و قرمز را کنار بگذارید و سراغ رنگ‌های خنثی و کمی براق بروید. ناخن‌ها را هم‌رنگ پوست کنید و به صورت یکی در میان با لاک نقره‌ای براق روی یکی از ناخن‌ها قلب و روی دیگری هلال ماه بکشید و لبه‌های این شکل‌ها را مشکی کنید.


بوسه‌های زیبا

برای رنگ زمینه این طراحی ناخن از لاک پاستل استفاده کنید. وقتی لاک خشک شد با استفاده از قلموی نازک لب‌هایی به شکل قلب روی ناخن‌ها بکشید. برای جلب توجه بیشتر دو لایه برق ناخن فقط روی شکل لب‌ها بزنید.


برای این‌که با طراحی ناخن هیجان ولنتاین را بیشتر کنید سراغ رنگ‌های متالیک بروید.

ماه‌های متالیک

برای این‌که با طراحی ناخن هیجان ولنتاین را بیشتر کنید سراغ رنگ‌های متالیک بروید. برای این که خطوط تمیز از آب در بیاید روی ناخن‌ها نوار چسب بزنید اما لبه‌های کناری کوتیکول‌ها را آزاد بگذارید. سپس آن بخش‌هایی از ناخن‌ها را که در بالای کوتیکول‌ها قرار دارند نقره‌ای کنید. 


پولک‌های خوشگل

برای طراحی ناخن در این روش یک لایه لاک روشن برای بیس کار بزنید و سپس با رنگ مشکی روی یک ناخن X و روی دیگری O بکشید و بقیه‌ی ناخن‌ها را هم به همین صورت ادامه دهید. تا رنگ مشکی خشک نشده روی آن را با پولک بپوشانید سپس روی آن‌ها تاپ کت بزنید تا در جای خود ثابت شوند.


قلب‌های تو خالی

با استفاده از یک قلموی نازک دو شکل U یکسان روی نوک ناخن بکشید طوری که در وسط به هم برسند. سپس از لبه‌های بیرونی شکل‌های U دو خط مورب به سمت پایه‌ی ناخن بکشید و تا وسط آن ادامه دهید تا قلب کامل شود. برای درخشش بیشتر طراحی ناخن روی آن یک لاک شفاف بزنید.


طراحی ناخن به صورت راه راه برای ولنتاین بسیار دخترانه و بامزه است.

طرح راه راه دخترانه

طراحی ناخن به صورت راه راه بسیار دخترانه و بامزه است. برای انجام این کار روی دو تا از ناخن‌ها برچسب‌های چاپی مخصوص ناخن بچسبانید سپس بقیه‌ی ناخن‌ها را لاک سفید بزنید. سپس با استفاده از یک قلموی مخصوص خطوط موازی مشکی را به آن اضافه کرده و روی نوک ناخن‌ها لاک نئونی بزنید.


رز‌های راک ان رول

صورتی پاستلی روی لاک مشکی به خوبی خود را نشان می‌دهد. پس رنگ زمینه را مشکی کنید و روی هر ناخن سه لکه‌ی صورتی کوچک نقاشی کنید. در این طراحی ناخن، برای این که گلبرگ‌های زیبایی روی این لکه‌ها صورتی ایجاد کنید  قلموی نازک را به لاک صورتی پر رنگ آغشته کنید و به صورت چرخشی بکشید. با استفاده از یک خلال دندان برگ‌ها را هم اضافه کنید.


بوسه‌های عاشقانه

در این روش‌ از طراحی ناخن می‌توانید لب‌های در حال بوسیدن نقاشی کنید. برای زمینه‌ی کار دو لایه لاک کاملا سفید بزنید. بعد با یک قلموی کوچک و با استفاده از شید‌های مختلف قرمز، رنگ پوست و رنگ  مرجانی لب‌های در حال بوسیدن بکشید. حاشیه‌های لب‌ها را مشکی کنید و در آخر یک تاپ کت براق روی آن بکشید.


خط خطی‌های با نمک

در این روش از طراحی ناخن، ابتدا دو لایه لاک سفید بزنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس با استفاده از یک لاک آبی چهار خط افقی و یک خط عمودی در سمت چپ ناخن بکشید تا شکل و شمایل یک دفترچه یادداشت را پیدا کند. بهترین بخش کار همان آخر آن است چون شروع به نوشتن روی ناخن‌ها می‌کنید. بعدبا لاک مشکی روی ناخن‌ها چند قلب بکشید یا حرف اول اسم نامزد خود را روی آن‌ها بنویسید.


منبع : Seventeen