در هنگام ترخیص کالا مانند هر خدمات دیگری مسلما دوست دارید حداکثر استفاده را از پول خود ببرید. ترخیص کاران خدمات صادراتی و وارداتی متنوعی برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌دهند. آشنایی با این خدمات و استفاده‌هایی که می‌توانند برای کسب و کار و ترخیص کالا شما داشته باشند، می‌تواند تا حد زیادی شما را خاطر جمع کند که رابطه‌ی شما و ترخیص‌کار در امر ترخیص کالا پر سود و موفقیت آمیز است.

در این مطلب به چهار کاری که یک ترخیص کار می‌تواند برای شما انجام دهد اشاره می‌کنیم که این خدمات ترخیص کالا کمک می‌کند به بازارهای جدید دست پیدا کنید و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. اگر ترخیص کار این خدمات ترخیص کالا را به شما ارائه ندهد، بهتر است به دنبال ترخیص کار دیگری باشید.


دسترسی به بازارهای جدید

یک کسب و کار باید محصول خود را در اختیار مشتریان قرار دهد. اما اگر مشتریان در آن سوی مرز باشند چه؟ مثلا اگر می‌خواهید محصول‌تان به دست مشتریان ساکن در آمریکای شمالی برسد باید با ترخیص کاری که این منطقه را پوشش می‌دهد کار کنید تا به شما کمک کند ترخیص کالا را به راحتی انجام دهید و  محصول خود را به سرعت در اختیار این مشتریان قرار دهید.

اگر وارد کننده‌ی قطعات و لوازم یدکی هستید یک ترخیص کار که در بنادر اصلی و مناطق مرزی دفتر دارد می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید ترخیص کالا بدون فوت وقت صورت می‌گیرد. از ترخیص کار خود در مورد پوشش‌ مناطق ترخیص کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد سوال بپرسید.


ارائه‌ی توصیه‌های کارشناسی

همزمان با تمرکز بر روی کسب و کار می‌توانید به دنبال یک ترخیص کار باشید تا درباره‌‌ی ترخیص کالا در مرزها به شما مشاوره بدهد. ترخیص کار باید بتواند شما را در مورد مقرار ت مربوط به مشتریان، تعرفه‌ها، ارزش‌گذاری، دسته بندی و موارد دیگر راهنمایی کند. این توصیه‌ها در نهایت باید شما را در کاهش زمان ترابری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها یاری کند.

ترخیص کار باید در این زمینه دارای مدرک تخصصی باشد تا بتواند شما را راهنمایی کرده و به سوالات مربوط گمرک و ترخیص کالا جواب دهد پس بهتر است از او سوال کنید که چنین مدرکی دارد یا خیر. تا جایی می‌توانید سوال بپرسید و از راهنمایی‌ها و خدماتی که ترخیص کار ارائه می‌دهد حداکثر استفاده را بکنید تا کارهای ترخیص کالا خود را با سهولت انجام دهید.


فناوری و اتوماسیون تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار ترخیص کالا در قرن 21 داشته است.

استفاده از فناوری برای صرفه جویی در وقت و هزینه

فناوری و اتوماسیون تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار ترخیص کالا در قرن 21 داشته است. ترخیص کاران ملزم به داشتن سیستم‌های اتوماتیک ترخیص کالا هستند. بسیاری از آن‌ها تجهیزات و سیستم‌های ویژه‌ای استفاده می‌کنند که به شما کمک می‌کند بهره‌وری را بالا ببرید، هزینه‌های را کنترل کنید و ریسک کار شکنی را کاهش دهید. این سیستم‌ها عبارتند از تصویر برداری اختصاصی، تبادل الکترونیکی داده‌ها یا EDI ، صدور حساب الکترونیکی، ابزار پروتکل انتقال داده یا FTP و چیزهای دیگر.

این راه حل‌ها باعث کاهش کاغذ بازی، ساده‌تر شدن حسابداری و همکاری بهتر کسب و کار ترخیص کالا شما با گمرک می‌شود. با ترخیص کار خود در مورد تجهیزات و فناوری که که استفاده می‌کنند و این که این فناوری به چه شکل می‌تواند به شما در بهبود بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ترخیص کالا کمک کند صحبت کنید.


ارائه‌ی خدمات اختصاصی

کسب و کار شما نیازهای منحصر به فردی دارد و ترخیص کار باید انعطاف‌پذیر بوده و پاسخگوی این نیازها باشد. چون حجم واردات و صادرات کسب و کار و ترخیص کالا شما محدود است نیاز به ترخیص کاری دارید که به جزئیات توجه کرده و از صمیم قلب به پیشرفت و موفقیت کسب و کار شما علاقه مند باشد.

ترخیص کار باید یک کانال ارتباطی اختصاصی در اختیار شما قرار دهد و به راحتی در دسترس باشد و بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. این فرد می‌تواند بخشی از کسب و کار شما شده، نیازهای شما را پیش بینی کند و روند کارهای شما را تسریع کند. داشتن انعطاف‌پذیری در حل سریع مسائل می‌تواند کار ترابری را همیشه در حرکت نگه دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود.

اگر با ترخیص کاری همکاری کنید که برای موفقیت شما تلاش می‌کند، این همکاری می‌تواند به شما کمک کند به بازارهای جدید ترخیص کالا دسترسی پیدا کنید، هزینه‌ها را پایین نگه دارید و ریسک کارشکنی را به حداقل برسانید.


منبع : Smallbusinessbc