خانم‌های طرفدار طراحی ناخن توجه کنند، می‌توانید از این مطلب به‌عنوان راهنمایی برای انتخاب یک آرایشگاه خوب برای طراحی ناخن استفاده کنید. به این شکل تجربه‌ای بی‌خطر، سالم و خوشایند از طراحی ناخن خواهید داشت. هنگام انتخاب آرایشگاه سوالاتی که در این مطلب آورده‌ایم را از خود بپرسید. 


 آیا آرایشگر ابزار طراحی ناخن را به خوبی ضد عفونی می‌کند

قبل از این‌که آرایشگر کارش را شروع کند، شما و او هر دو باید دست‌های‌تان را بشویید. حوله‌ی روی میز باید تمیز باشد و تمام ابزار طراحی ناخن ضدعفونی شده باشند. از این‌که از آرایشگر بپرسید ابزار، ضدعفونی شده‌اند یا نه خجالت نکشید. ابزاری که قابل ضدعفونی نیستند باید یک‌بار مصرف باشند. 


خدمات طراحی ناخن شامل چه چیزهایی می‌شود

بهتر است همیشه بدانید برای چه خدماتی پول می‌دهید. برای مثال، آیا خدمات ناخن شامل برق ناخن هم می‌شود یا باید برای آن هزینه‌ی اضافی بپردازید. اگر ناخن مصنوعی بشکند هزینه‌اش را شما می‌پردازید؟


آیا آرایشگر در خصوص خدماتی که ارائه می‌کند توضیح و اطلاعاتی می‌دهد

در خصوص استفاده از ناخن مصنوعی در طراحی ناخن روش‌های زیادی ابداع شده است که باعث می‌شوند ناخن‌های مصنوعی کاملا طبیعی به نظر برسند، اما ناخن مصنوعی روی دست هر کسی زیبا نمی‌شود. آرایشگر باید در خصوص خواسته‌هایی که دارید از شما سوال بپرسد و برای‌تان توضیح دهد چطور در خانه از ناخن‌های‌تان نگهداری کنید. هم‌چنین شما هم اگر بیماری‌هایی دارید که به ناخن مربوط می‌شوند، باید این مسئله را با آرایشگر در میان بگذارید.


هنگامی که آرایشگر از سوهان برقی برای طراحی ناخن استفاده می‌کند نباید احساس درد یا سوزش داشته باشید.

آیا آرایشگر از سوهان برقی استفاده می‌کند

از سوهان برقی در طراحی ناخن زیاد استفاده می‌شود و اگر از آن درست استفاده شود هیچ خطری ندارد. هنگامی که آرایشگر از سوهان برقی استفاده می‌کند نباید احساس درد یا سوزش داشته باشید. تنها حالتی که می‌توان از سوهان برقی روی ناخن طبیعی استفاده کرد همراه با بافر است. 


آیا آرایشگاه بوی بدی می‌دهد

بعضی ناخن‌های مصنوعی بوی خاصی دارند که ممکن است در فضای آرایشگاه به مشام‌تان برسد، اما این بو خطری برای انسان ندارد. البته این مسئله نشان‌دهنده‌ی این است که‌ آرایشگاه تهویه‌ی مناسب ندارد. 


آیا آرایشگر و آرایشگاه مجوز کار دارند

این مسئله اهمیت زیادی دارد، چون کسانی که مجوز ندارند در واقع صلاحیت انجام این کار را ندارند و اگر مشکلی برای‌تان پیش بیاید، پیگیری قانونی کار ساده‌ای نخواهد بود. 


از چه محصولاتی در آرایشگاه استفاده می‌شود

بیشتر آرایشگاه‌ها فقط از محصولاتی که مخصوص آرایشگرها هستند استفاده می‌کنند و آرایشگر قبل از شروع کار باید برای‌تان توضیح دهد که از چه محصولاتی استفاده می‌کند. علم شیمی پیشرفت‌های زیادی کرده است، اما بعضی آرایشگاه‌ها هنوز از محصولاتی استفاده می‌کنند که مصرف آن‌ها توصیه نمی‌شود. 


اگر ناخن‌های‌تان مشکلی داشته باشند چه باید بکنید

ارتباط خوب بین آرایشگر و شما ضروری است، پس اگر از کار ناخن آرایشگر راضی نیستید، حتما باید این مسئله را با او یا صاحب آرایشگاه در میان بگذارید. 


منبع : Nailsmag