اگر در اینترنت به‌دنبال ماشین عروس بوده باشید، حتما می‌دانید که یک ماشین خوب، با تزئینات درست به یک ماشین فوق العاده تبدیل می‌شود. گل‌های ساده که در جای درست نصب شده‌اند یا یک کمان زیبا که وسط ماشین نصب می‌شود، می‌توانند ظاهر آن را به کلی تغییر دهد. فقط با نصب کردن روبان با زاویه‌ی مناسب و جای درست، می‌توان کاری کرد خودرو بزرگ‌تر به‌نظر برسد. در تزئین ماشین عروس همه چیز به نسبت‌ها بستگی دارد.

تزئینات می‌توانند زیبایی خودرو را دو چندان کنند. با تزئینات می‌توانید کاری کنید خودرویی شیک به خودرویی شگفت‌انگیز تبدیل شود. باید هنگام تزئین ماشین عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه چیزهایی را به یاد داشته باشیم؟ باید از چه چیزهایی مطمئن شویم؟ از چه ایده‌هایی برای تزئین ماشین عروس استفاده کنیم؟ نگران نباشید چون راهنمای تزئین ماشین عروس را برای‌تان آورده‌ایم.


راهنمای تزئین ماشین عروس

اول باید در خصوص میزان تزئیناتی که قرار است استفاده کنید تصمیم‌ بگیرید. ایده‌هایی زیادی برای تزئین ماشین عروس وجود دارد که بعضی‌ از آن‌ها به سادگی زدن یک روبان روی کاپوت خودرو هستند و بعضی دیگر، به پیچیدگی گل‌آرایی تمام بدنه‌ی خودرو. ایده‌ای جالب برای تزئین ماشین عروس این است که آن را شبیه به یک کادو تزئین کنید. روبان باید هر چهار طرف خودرو کشیده شود و روی سقف پاپیون بخورد. 

ایده‌ای دیگر می‌تواند استفاده از روبان، گل و پاپیون روی ماشین عروس باشد. اول باید تصمیم بگیرید که چه نوع تزئینی می‌خواهید. بهتر است در این خصوص تنهایی تصمیم نگیرید و نظر همسر آینده‌ی‌تان را هم در آن دخیل کنید که روز مراسم عروسی شوکه نشود. 

حالا باید در این خصوص تصمیم بگیرید که ماشین را خودتان تزئین کنید یا این‌که به یک گل فروشی که در این کار تخصص دارد بدهید. سپردن تزئین ماشین عروس به گل فروشی نتیجه‌ی بهتری دارد، اما هزینه‌ی زیادی روی دست‌تان خواهد گذاشت. از طرف دیگر، اگر خودتان ماشین عروس را تزئین کنید نه تنها در هزینه‌های مراسم عروسی تا حد زیادی صرفه جویی می‌شود، بلکه خودرو کاملا طبق سلیقه‌ی خودتان تزئین خواهد شد. البته اگر در این خصوص تجربه‌ای ندارید، بهتر است چنین تصمیمی نگیرید. 


منبع : Huffingtonpost