تزئین ماشین عروس یکی از مهم‌ترین کارهای هر مراسم عروسی است. بالاخره این ماشین قرار است شما را به خانه‌ی بخت و آرزوهای‌تان ببرد. بنابراین بهتر است برای تزئین ماشین عروس برنامه‌ی خاصی داشته باشید. تنها انتخاب نوع ماشین کافی نیست. شما باید ماشین عروس را طوری تزئین کنید که ارزش سوار شدن را داشته باشد. در اکثر کشورهای غربی دوستان و یا خانواده وظیفه تهیه و تزئین ماشین عروس را بر عهده دارند، اما در هند کارشناسان تزئین ماشین عروس این کار را به نحو احسنت برای‌تان انجام می‌دهند. در این مطلب ما به شما چند روش ساده برای تزئین ماشین عروس به سبک هندی را آموزش خواهیم داد. نوع تزئین ماشین عروس را با دکوراسیون کلی تالار پذیرایی هماهنگ کنید. دقت به جزئیات مهم‌ترین بخش کار شماست. ایده‌های این مطلب مطمئنا زیبایی مراسم عروسی  را دو چندان خواهد کرد.

تزئین مینیمالیستی ماشین عروس

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از تزئین زیاد و شلوغ خوش‌تان نمی‌آید، این نوع گل کاری و تزئین ماشین عروس مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهترین ماشین برای تزئین مینیمالیستی ماشین‌های مدرن و اسپرت مانند بی.ام. و و مرسدس بنز است. بنابراین هر چه تزئین کم‌تر باشد ماشین زیباتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد. 

دسته گل بزرگ

در سال‌های اخیر هماهنگ کردن تزئین ماشین عروس با دکوراسیون تالار پذیرایی بسیار رایج شده است. اما ایده دیگری که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند هماهنگ کردن دسته گل عروس با تزئینات ماشین عروس است. برای این‌کار می‌توانید دسته گل مشابه عروس را برای تزئین ماشین استفاده کرد. اگرچه عروس هندی لزوما دسته گل ندارد، اما این ایده‌ای عالی برای عروس‌های دیگر کشورها است.

برای تزئین ماشین عروس به سبک هندی سعی کنید تزئینات و گل کاری را کم نگه دارید.

زمانی که یک دسته گل کافی نیست

 سعی کنید تزئینات و گل کاری را کم نگه دارید و تنها یک خط گل یا روبان به دسته گل اضافه کنید. 

تزئین سپر ماشین عروس

تنها سپر ماشین عروس را با گل‌های سوسن، میخک، لاله و رز تزئین کنید. این نوع گل کاری ماشین عروس در عین حال که چندان پر زرق و برق نیست، توجه را به خود جلب می‌کند.

تزئین پشت ماشین عروس

علاوه بر گل کاری هم‌چنین می‌توانید روی شیشه پشت ماشین عروس آرزو یا هر دل نوشته‌ای دارید را بنویسید. کودک درون خود را زنده کنید و چند بادکنک رنگی اضافه کنید. هم‌چنین برای تزئین پشت ماشین عروس می‌توانید از روبان هم استفاده کنید.

ماشین عروس به روش سنتی

برای آن دسته از افرادی که از تزئینات سنگین و شلوغ ماشین عروس خوش‌شان می‌آید احتمالا روش تزئین سنتی هندی بهترین گزینه است. 

چند ایده غیر عادی برای تزئین ماشین عروس

  • استفاده از چتر رنگارنگ سلطنتی روی ماشین عروس
  • استفاده از توری‌های رنگی که با طرح گل ماشین عروس هماهنگ است

منبع : Weddingz