اگر شما هم همانند بسیاری از خانم‌های دیگر هستید که به آینه نگاه می‌کنید و با ابروهای کم پشت مواجه می‌شوید نگران نباشید. یک راه بسیار ساده وجود دارد که بتوانید ابروهایی مانند ابروهای کیم کارداشیان داشته باشید. منظور ما اپیلاسیون، مداد ابرو، یا پودر نیست. بلکه روشی است که روز به روز طرفداران بیشتری در ایالات متحده پیدا می‌کند و اسم آن اکستنشن ابرو است.

وب سایت Cosmopolitan.com با مائه مانالو متخصص زیبایی و آرایش که در آرایشگاه Nine Zero One فعالیت می‌کند تماس گرفت. ستارگان نام آشنایی چون هیلاری داف، سلنا گومز، دمی لواتو و بسیاری دیگر مشتریان این آرایشگاه هستند. مانالو برای یکی از شرکای این آرایشگاه به نام  ریوانا کپری اکستنشن ابرو نصب کرده و دو عکس از او یکی قبل از اکستنشن و دیگری بعد از آن برای این وب‌سایت فرستاده .

مانالو می‌گوید؛ اکستنشن ابرو جدیدا وارد بازار شده و واکنش‌های زیادی را برانگیخته است و فقط مربوط به شهر لس‌آنجلس نیست. طرفدارن اکستنشن ابرو روز به روز در حال افزایش است، چون کاربرد آن شباهت زیادی به اکستنشن مژه دارد.

او توضیح می‌دهد که آرایشگران موهای مصنوعی کوتاه را با چسب و انبرک موچین بین موهای ابرو و مستقیما روی پوست شما قرار می‌دهند تا ابروهای شما پرتر شود و ماندگاری بیشتری هم داشته باشد و البته این‌که افراد نباید به چسب حساسیت داشته باشید. این اکستنشن حدود دو تا سه هفته ماندگاری دارد.


برای اکستنشن ابرو مویی که استفاده می‌کنیم باید حتی نازک‌تر هم باشد و جایی بین 0.6 تا 0.10 میلی‌متر قرار گیرد.

این آرایشگاه برای انواع مختلف ابرو از اکستنشن‌هایی با ضخامت‌های متفاوت استفاده می‌کند. برای اکستنشن مژه ضخامت موها باید بین 0.15 تا 0.30 میلی‌متر باشد، اما برای اکستنشن ابرو مویی که استفاده می‌کنیم باید حتی نازک‌تر هم باشد و جایی بین 0.6 تا 0.10 میلی‌متر قرار گیرد. ابروها سخت‌ترین بخش صورت هستند، به ویژه اگر کم پشت باشند، چون در نهایت می‌خواهیم طبیعی به نظر برسند. با این سرویس می‌توانیم مقدار مویی را که در یک جای مشخص نیاز داریم تعیین کنیم تا دو ابرو کاملا به هم بیایند چون ابروهای شما باید مثل دو عموزاده به نظر برسند نه مثل یک دوقلو. مانالو کار را از ابتدایی ابرو شروع می‌کند تا به قوس برسد، یعنی پر پشت‌ترین و تیره ترین قسمت آن. بعد آن را به سمت دم باریک می‌کند. با این کار ابرو طوری به نظر می‌رسد مثل این‌که به طور طبیعی نازک و نازک‌تر شده است.

پس از اکستنشن باید چه کار کنیم که ابرو خراب نشوند؟ مانالو می‌گوید: موهایی که روی موهای طبیعی ابروهای شما قرار می‌گیرد به مدت سه هفته و موهایی که مستقیما روی پوست می‌چسبد تا دو هفته دوام می‌آورد؛ اما باید هنگام نظافت و خواب مراقب باشید. او پیشنهاد می‌کند هنگام شستشوی صورت از پاک کننده‌های بدون روغن استفاده کنید تا چسب از بین نرود، همین‌طور مراقب باشید چشم‌ها و ابروهای خود را نمالید و به پشت بخوابید. او می‌گوید اگر قسمتی از آن از جا در آمد به آرامی آن را به همان شکلی که آرایشگر درست کرده برگردانید.

اما برای گذاشتن اکستنشن ابرو باید چکار کنیم؟ اول از همه،‌دنبال فردی باشید که مجوز آرایشگری داشته باشد و محل کار او بهداشتی و تمیز باشد. برای این کار وقت کافی اختصاص دهید، چون حدود دو ساعت طول می‌کشد.

حرف آخر این‌که اگر ابروهای شما کم پشت است و از این‌که مجبور باشید هر روز روی آن‌ها مداد ابرو بکشید خسته شده‌اید راه دیگری هم دارید و آن استفاده از اکستنشن ابرو است.


منبع : Cosmopolitan