با رواج جراحی پلاستیک بین آقایان در چند سال اخیر، شاید برای‌تان جالب باشد بدانید آقایان بیشتر به چه نوع اعمال جراحی پلاستیک گرایش دارند. پرطرفدارترین اعمال جراحی پلاستیک بین آقایان جراحی پلاستیک چشم، کشیدن ابرو، کوچک کردن سینه، کاشت مو، لایه برداری پوست، بوتاکس، لیپوساکشن و جراحی زیبایی بینی هستند. 

چرا آقایان بیشتر سراغ جراحی زیبایی می‌روند؟ به همان دلیلی که خانم‌ها تمایل بیشتری به جراحی زیبایی پیدا کرده‌اند. آقایان هم دوست دارند اعتماد به نفس داشته باشند و بیشتر احساس جوانی کنند. آن‌ها هم‌چنین باید در رقابت با افراد جوان‌تر در محیط کار موقعیت خود را حفظ کنند. آقایان هم مثل خانم‌ها، بیشتر از جراحان پلاستیک می‌خواهند که شبیه افراد مشهور شوند. در سال 2012 خانم‌ها مدل بینی کیت میدلتون را می‌خواستند و آقایان مدل چانه‌ی رابرت پتینسون. با پیشرفت جراحی پلاستیک و کم شدن دوران نقاهت، هر روز آقایان بیشتری برای بهبود چهره‌ی‌شان به جراحان پلاستیک مراجعه می‌کنند. 

جراحی زیبایی بینی بین آقایان یکی از اعمال جراحی زیبایی پرطرفدار است. این به آن دلیل است که بینی یکی از اجزای قالب صورت است و روی تناسب و زیبایی آن تاثیر زیادی دارد. یک جراح باتجربه می‌تواند شکل بینی را طوری تغییر دهد که تعادل بین اجزای صورت برقرار شود. جراحی زیبایی بینی یک عمل پیچیده و مشکل است و به همین دلیل، باید به دست جراحان پلاستیک قابل انجام شود. 


روش‌های جراحی زیبایی بینی آقایان

جراحی زیبایی بینی آقایان و خانم‌ها اساسا تفاوتی ندارد، اما ظاهری که آقایان به‌دنبالش هستند متفاوت است. آن‌ها بیشتر به‌دنبال صورت‌های قوی با ظرافت کمتری هستند. برداشتن قوز بینی بین هر دو جنس مشترک است، اما آقایان مثل خانم‌ها دوست ندارند بریج بینی‌شان فرورفتگی داشته باشد. این به این دلیل است که بیشتر آقایان صورتی زاویه دار می‌خواهند. هم‌چنین پوست و غضروف بینی آقایان از خانم‌ها ضخیم‌تر است و جراح پلاستیک باید این تفاوت‌ها را مد نظر قرار دهد. جدا از این کلی گویی‌ها، جراحی زیبایی بینی برای هر فرد متفاوت است. جراحی هر بیمار رویکردی خاص می‌طلبد تا نتیجه‌ی آن رضایت‌بخش باشد. از آن‌جایی که آقایان صبر کمتری در خصوص دوران نقاهت دارند و در خصوص نتایج جراحی کمتر واقع‌گرا هستند، بهتر است با جراح پلاستیک دو بار جلسه‌ی مشاوره بگذارند.