اگر هنوز لباس عروس رویاهای‌تان را پیدا نکرده‌اید نگران نباشید. پیدا کردن لباس عروس که بزرگ‌ترین روز زندگی‌تان را کامل کند نیاز به صبر و تحمل دارد. برای این‌که بتوانید در تو در توی بی‌پایان ساتن و تور راه خود را پیدا کنید، استراتژی‌های خریدی برای‌تان آورده‌ایم که به شما کمک می‌کنند با اضطراب کمتری به خرید لباس عروس بروید. 


ایده‌ای اولیه از لباس عروسی که می‌خواهید داشته باشید

قبل از این‌که به رفتن به مزون‌های لباس عروس فکر کنید، حداقل یک ایده‌ای اولیه، از لباس عروسی که می‌خواهید داشته باشید، تا کارتان ساده‌تر شود. به این فکر کنید که می‌خواهید لباس عروس‌تان آستین داشته باشد یا نه، سنتی باشد یا مدرن؟ اگر بدون فکر قبلی به خرید بروید، سردرگم می‌شوید و اضطراب می‌گیرید. تعداد زیادی مجله‌ی لباس عروس تهیه کنید و در اینترنت هم به‌دنبال لباس عروس باشید تا سبک مورد علاقه‌ی‌تان را پیدا کنید. هم‌چنین می‌توانید نکاتی مثل بلند یا کوتاه بودن لباس یا نوع یقه‌ی آن را بنویسید.


یک دوست همراه خود ببرید

در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید، اما اگر دوستی همراه‌تان باشد احتمالا انتخاب کردن برای‌تان ساده‌تر می‌شود. اگر به‌تنهایی لباس‌های مختلف را امتحان کنید زود خسته می‌شوید، اما اگر دوست‌تان همراه‌تان باشد این فرایند سرگرم‌کننده هم خواهد بود. او می‌تواند پیشنهاد بدهد، لباس‌های بد را رد کند و شما را از دید فرد دیگری نگاه کند. 


با استفاده از یادداشت‌ها بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید سراغ کدام لباس عروس برای مراسم عروسی بروید.

از مواردی که می‌پسندید یادداشت برداری کنید

از تلفن همراه یا یک دفترچه برای یادداشت برداری از قیمت، مدل، مکان فروشگاه و دیگر مشخصات لباس‌ عروس‌هایی که می‌پسندید استفاده کنید. در نهایت وقتی تعداد زیادی لباس عروس را امتحان کرده‌اید، با استفاده از این یادداشت‌ها بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید سراغ کدام لباس بروید. 


با ذهنی باز به خرید بروید

این‌که از لباسی که می‌خواهید ایده‌ای داشته باشید مهم است، اما باز بودن ذهن هنگام خرید هم اهمیت زیادی دارد. به این شکل لباس‌های خوبی که با ایده‌ای که دارید متفاوت هستند را از دست نخواهید داد. توصیه می‌کنیم از هر لباسی که خوش‌تان آمد، امتحانش کنید. تا زمانی که لباس عروس را امتحان نکنید، نمی‌توانید حدس بزنید به شما می‌آید یا نه. 


تحت فشار قرار نگیرید

شاید لباس عروس مادرتان یک دنباله‌ی چند متری داشته اما شما مجبور نیستید چنین لباسی به تن کنید. این‌که افراد نزدیک مثل خواهر، ساقدوش و مادربزرگ در مورد لباس عروس نظر بدهند طبیعی است، اما نگذارید شما را تحت فشار قرار دهند. مراسم عروسی برای شماست نه آن‌ها. تصمیم نهایی در خصوص لباس عروس باید توسط شما گرفته شود و باید لباسی انتخاب کنید که برای پوشیدن آن لحظه شماری کنید. 


منبع : Sheknows