طبق تحقیقات انجام شده، جراحی زیبایی بینی عزت نفس و کیفیت زندگی را بالا می‌برد و روی اعتماد به نفس و شادی افراد موثر است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد افراد پس از جراحی زیبایی از ظاهر خود راضی‌تر هستند، حتی اگر فقط روی یک یا دو نقطه از بدن جراحی انجام داده باشند. متاسفانه بعضی اعمال جراحی پلاستیک نتایج دائمی ندارند. بوتاکس و دیگر مواد تزریقی باید هر چند ماه یک بار دوباره تزریق شوند تا تاثیر آن‌ها پابرجا بماند. کاشت‌های سینه هم هر 10 تا 15 سال باید ترمیم شوند. اما نتایج جراحی زیبایی بینی، تا آخر عمر فرد با او خواهند بود. 


جراحی زیبایی بینی همیشگی است

جراحی زیبایی بینی یک جراحی زیبایی پرطرفدار است و یکی از دلایل آن، دائمی بودن نتیجه‌اش است. اگر جراحی زیبایی بینی با کیفیت و هنرمندانه انجام شود، شخص دیگر به جراحی ترمیمی نیاز نخواهد داشت. جراحی زیبایی بینی ویژگی‌هایی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • زیبایی و هارمونی چهره را بهبود می‌بخشد.
  • در بیشتر مواقع نتایجی طبیعی دارد.
  • تنفس و خواب را بهبود می‌بخشد.
  • اعتماد به نفس و عزت نفس را بیشتر می‌کند.
  • دوران نقاهت آن پس از 7 تا 10 روز به پایان می‌رسد.

جراحی زیبایی بینی برای جلوگیری از پیری نیست، بلکه تغییراتی که در بینی ایجاد می‌شود، تعادل و تناسب را بین اعضای صورت برقرار می‌کند.

چه کسی برای جراحی زیبایی بینی مناسب است

فقط یک جراح پلاستیک معتبر می‌تواند شرایط بیماران برای انجام جراحی زیبایی بینی را بسنجد. با این حال، لازمه‌های کلی آن سلامت، داشتن انتظارات واقع بینانه و خواست فرد برای ایجاد تغییر در چهره است. نوجوانایی که می‌خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند، باید تا زمانی که بینی‌شان کامل رشد کند صبر کنند. 

انتخاب جراح مناسب

از آن‌جایی که نتایج جراحی زیبایی بینی دائمی است، باید هنگام انتخاب جراح پلاستیک دقت کافی را به خرج دهید و جراحی را پیدا کنید که تجربه‌ی کافی در این زمینه را داشته باشد. جراحی زیبایی بینی در موارد زیادی به جراحی ترمیمی کشیده می‌‌شود و این، به خاطر پیچیدگی این عمل جراحی است. پس باید جراحی قابل اعتماد را برای این امر انتخاب کنید.


منبع : Rhinoplastyny