این روزها جراحی پلاستیک برای چهره‌های معروف هالیوودی مثل عوض کردن مدل مو شده است، اما خیلی از چهره‌ها جراحی پلاستیک را رد می‌کنند. در حالی که پنهان کردن نتایج اعمال جراحی پلاستیک مثل بزرگ کردن سینه و کشیدن پوست صورت آسان نیست، اما نتایج جراحی زیبایی بینی می‌تواند آن‌قدر طبیعی باشد که رسانه‌ها و مردم را به شک بیاندازد. جراحی زیبایی بینی تاثیر زیادی روی چهره دارد و می‌تواند یک صورت زیبا را به صورتی مرده و بی‌روح تبدیل کند، یا چهره‌ی فرد را زیباتر و متناسب‌تر کند. خیلی از چهره‌های هالیوودی از جراحی زیبایی بینی برای بهتر کردن چهره‌های‌شان بهره برده‌اند و ما تعدادی از آن‌ها را لیست کرده‌ایم. 


جنیفر آنیستون

او که انحراف بینی را دلیل جراحی زیبایی بینی خود اعلام کرده، بدون شک از این عمل سود زیادی برده است. راست یا دروغ، خیلی از افراد معروف دلایل پزشکی را بهانه‌ی جراحی زیبایی بینی می‌کنند. 


هیل بری

هیل بری

هیل بری که قبل از جراحی زیبایی بینی هم زنی زیبا بود، صورتش پس از عمل علاوه بر زیبا، خواستنی هم شده است. 


اشلی سیمسون

اشلی سیمسون

اشلی سیمسون یکی دیگر از چهره‌های هالیوودی است که مشکلات تنفسی را بهانه‌ی جراحی زیبایی بینی کرده است. پدر اشلی می‌گوید «دخترها نظرات خودشان را دارند. اما اشلی واقعا مشکلات تنفسی داشت.» حالا بینی اشلی صاف‌تر، کوچک‌تر و ظریف‌تر از قبل از جراحی زیبایی بینی است. 


لیدی گاگا

لیدی گاگا

شهرت لیدی گاگا بیش از چهره‌اش، به‌خاطر استعدادش است. اما در این شکی وجود ندارد که جراحی زیبایی بینی در موفقیت لیدی گاگا نقشی اساسی داشته است. 


وینونا رایدر

وینونا رایدر

با این‌که او قبل از جراحی زیبایی بینی هم معروف بود، بینی ظریف و کوچک‌ترش بدون شک توجه دوربین‌ها را جلب کرده است. 


جراحی زیبایی بینی و نتایج طبیعی

آیا جراحی زیبایی بینی ارزشش را دارد؟ اگر قصد دارید این عمل را انجام دهید و نگران این هستید که چهره‌ی‌تان پس از عمل غیرطبیعی شود، نگران نباشید. هدف از جراحی زیبایی بینی بخشیدن تعادل و هارمونی به صورت است. یک جراح پلاستیک با تجربه، عمل جراحی را طوری طراحی می‌کند که چهره‌ی‌تان متعادل و طبیعی شود. اگر جراح پلاستیک مناسبی انتخاب کنید، صورتی زیبا و طبیعی با یک بینی متناسب خواهید داشت. 


منبع : Rhinoplastyny