افراد به امید داشتن ظاهری بهتر و کسب موفقیت در زندگی و محیط کار، سراغ جراحی زیبایی بینی می‌روند. مخصوصا کسانی که شغل‌شان با ظاهرشان رابطه‌ی مستقیم دارد، می‌توانند از جراحی پلاستیک استفاده‌ی مفیدی داشته باشند. اما به‌نظر می‌رسد بعضی چهره‌های هالیوودی، از جراحی زیبایی بینی نتیجه‌ی عکس گرفته‌اند. با مجله ایرانگان همراه باشید تا با قربانیان جراحی زیبایی بینی در هالیوود آشنا شوید. 


جنیفر گری

جنیفر گری با فیلم Dirty Dancing در سال 1987 به شهرت رسید. او پس از این فیلم برای برداشتن قوز بینی‌اش، جراحی زیبایی بینی انجام داد. جنیفر امیدوار بود که با این جراحی سریع‌تر در حرفه‌ی خود پیشرفت کند، اما چهره‌اش عوض شد و طرفداران و دوستانش دیگر او را نمی‌شناختند. گری قبول دارد که جراحی زیبایی بینی برای او یک اشتباه بزرگ بوده و به کارش صدمه‌ی زیادی وارد کرده‌ است. 


جنیس دیکنسون

جنیس دیکنسون

باور کردنش سخت است که جنیس دیکنسون زمانی مدل بوده است. او خود را اولین سوپر مدل دنیا می‌داند، به نظر می‌رسد چندین جراحی پلاستیک انجام داده باشد. به گفته‌ی خودش صدها هزار دلار خرج جراحی پلاستیک کرده و از اعمال جراحی پلاستیک هایدی مونتاگ و جراح پلاستیکش دفاع کرده است. البته جراح پلاستیک مونتاگ، جراح پلاستیک دیکنسون هم بوده است. 


لیل کیم

لیل کیم

لیل کیم معمولا خود را Queen Bee می‌نامد. البته این نام برازنده‌اش است چون خیلی به حشراتی که در مستند‌های حیاط وحش می‌بینیم شبیه شده است. علاوه بر این‌که چندین بار جراحی زیبایی بینی انجام داده تا شبیه اعضای خانواده‌ی جکسون شود، شایعه شده لیل کیم روی لب‌ها، صورت و سینه‌هاش هم جراحی پلاستیک انجام داده است. 


لا تویا جکسون

لا تویا جکسون

لا تویا جکسون قبل از این‌که تصمیم بگیرید شبیه بقیه‌ی اعضای خانواده‌اش شود، زن بسیار زیبایی بود. او که زمانی عنوان فرزند ناخلف خانواده‌ی جکسون را داشت، برای پیشرفت در حرفه‌ی خود سراغ جراحی زیبایی بینی رفت. اما حالا با این‌که هنوز هم زیبا است، شبیه نسخه‌ی دختر مایکل جکسون شده است. 


میکی رورک

میکی رورک

احتمالا میکی رورک را از فیلم کشتی‌ گیر به یاد دارید. او که در دهه‌ی 90 جزو بازیگران مطرح هالیوود بود، تصمیم گرفت وارد حرفه‌ی بکس شود. در مدت فعالیت کوتاه او در رینگ بکس، صورتش دچار آسیب دیدگی شد و رورک برای ترمیم صورتش، سراغ جراحی پلاستیک رفت. او حالا می‌گوید از این‌که جراحان پلاستیک صورتش را بدتر از چیزی که بود کردند، کاملا پشیمان است.


دوناتلا ورساچه

دوناتلا ورساچه

دوناتلا ورساچه یکی از معروف‌ترین طراحان لباس است و باید همیشه بهترین ظاهر را داشته باشد. او برای رسیدن به این هدف، سراغ جراحی پلاستیک رفته است. گفته می‌شود دوناتلا علاوه بر جراحی زیبایی بینی که بین‌اش را بزرگ‌تر کرده است، پوست صورتش را کشیده و سینه‌هایش را هم بزرگ کرده. 


جاسلین ویلدن اشتاین

جاسلین ویلدن اشتاین

جاسلین ویلدن اشتاین معیار اعمال جراحی پلاستیک وحشتناک است. او که به زن گربه‌ای معروف است، 4 میلیون دلار خرج جراحی پلاستیک کرد تا دل شوهرش که به او خیانت می‌کرد را به دست بیاورد. اما حالا شوهرش از او جدا شده و جاسلین، صورتی دارد که به مثال نتایج وحشتناک جراحی پلاستیک تبدیل شده است. 


منبع : Starpulse