همان‌طور که در بخش اول گفتیم، این روز‌ها نه‌تنها خانم‌ها به اندازه‌ی آقایان رانندگی می‌کنند، بلکه توانایی خرید خودرو هم دارند. اما مثل خیلی چیز‌ها، سلیقه‌ی خانم‌ها و آقایان در انتخاب خودرو نیز متفاوت است. می‌توان گفت آقایان بیشتر دنبال خودروهای قدرتمند هستند، در حالی که خانم‌ها هنگام انتخاب خودرو به ایمنی، مطمئن بودن و میزان مصرف سوخت خودرو توجه می‌کنند. اما سوال این است که خانم‌ها کدام خودرو را بیش از همه دوست دارند و چرا؟ چطور خانم‌ها بهترین خودروهای موجود در بازار را شناسایی می‌کنند؟ باور عمومی بر این است که آقایان بیشتر از خانم‌ها در مورد خودرو اطلاعات دارند. اما با توجه به آمار، خانم‌ها بیشتر از آقایان به خودروهای هیبرید علاقه‌دارند و اگر از فروشنده‌های خودرو بپرسید، متوجه می‌شوید که قضاوت خانم‌ها در مورد خودرو بسیار دقیق است. فرقی نمی‌کند خودرو SUV، لوکس، استیشن یا کامیون باشد، خانم‌ها می‌توانند خوب را از بد تشخیص دهند. آمار هم نشان می‌دهد انتخاب‌های خانم‌ها همیشه بالاترین نمره‌ها را از مشتریان گرفته‌اند، اما انتخاب‌های آقایان این‌طور نیستند. بیایید با هم خودروهای محبوب خانم‌ها را بررسی کنیم. 


Ford Fusion

 Ford Fusion

چیزی که Ford Fusion  را از دیگر خودروها متمایز می‌کنند، تیپ‌های مختلف آن است. با این خودرو شما چند انتخاب در مورد گیربکس و موتور دارید که همه‌ی آن‌ها از لحاظ مصرف سوخت بهینه هستند. موتورهای مدل‌های مختلف آن 2.5 لیتری 4 سیلندر، 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو، 2 لیتری 4 سیلندر توربو و 2 لیتری 4 سیلندر هیبرید هستند و همه‌ی آن‌ها گیربکس 6 دنده‌ی اتوماتیک دارند. جالب‌تر از آن این‌که این خودرو مدل دو دیفرانسیل هم دارد. خانم‌هایی که بیشتر به‌دنبال خودرو‌های کم‌مصرف هستند، مدل هیبرید را انتخاب می‌کنند. قیمت این خودرو از 31.000 دلار شروع می‌شود. 


Subaru Forester

Subaru Forester

خانم‌هایی به‌دنبال یک SUV کوچک هستند، سراغ Subaru Forester می‌روند. این خودرو که از لحاظ زیبایی و عملکرد برای خانم‌ها ایده‌آل است، 23.045 تا 33.945 دلار قیمت دارد. با این‌که نسبت به خودروهای SUV دیگر کوچک‌تر است، اتاقی جادار دارد، مخصوصا در قسمت عقب. این خودرو دو مدل با موتورهای 2.5 لیتری 4 سیلندر و 170 اسب بخار، و موتور Turbocharged با 250 اسب بخار قدرت دارد. 


Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

این خودرو چهار تیپ دارد که در آن‌ها از دو موتور مختلف استفاده شده است. تیپ استاندارد Cherokee یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 184 اسب بخار قدرت دارد و دیفرانسیل جلو است. موتور دیگری که روی تیپ‌های قوی‌تر این خودرو استفاده شده 3.2 لیتری V6 با 271 اسب بخار قدرت است که باعث می‌شود خودرو سرعت و شتاب بیشتری داشته باشد. این خودرو هم‌چنین از امکاناتی مثل چرخ‌های 17 اینچی، ورود بدون کلید، پنجره و درهای اتوماتیک، بلوتوث، USB و دیگر انواع ورودی برای دستگاه پخش و یک صفحه‌ی نمایش لمسی 5 اینچی برخوردار است. 


Toyota Highlander

Toyota Highlander

قیمت Highlander که از لحاظ اندازه یک SUV متوسط محسوب می‌شود، از 30.050 تا 51.125 دلار متغیر است. این خودرو بیشتر توسط خانم‌هایی که خانواده‌های پرجمعیت دارند استفاده می‌شود. نه‌تنها جادار است، بلکه طراحی داخلش برای خانواده مناسب است و خانم‌های زیادی به‌دنبال این مشخصه هستند. امنیت و اطمینان خاطری که Highlander برای صاحبانش فراهم می‌کند، یکی دیگر از نکاتی است که این خودرو را به یکی از خودروهای محبوب خانم‌ها تبدیل کرده است. 


Subaru Outback

Subaru Outback

خانم‌ها به خودروهای بزرگ هم علاقه دارند و در این سبک از خودرو، Subaru Outback بیش از هر خودرویی دل خانم‌ها را برده است. رانندگی با این خودرو مثل رانندگی با خودروهای سواری است اما امکانات یک SUV را دارد. هر چهار مدل 2.5i، 2.5i Premium، 2.5i Limited و 3.6R Limited آن برای سفر کردن ایده‌آل هستند. مدل 2.5i یک موتور چهار سیلندر Boxer با 175 اسب بخار قدرت دارد. از طرف دیگر 3.6R یک موتور 6 سیلندر Boxer با 256 اسب بخار قدرت دارد که Subaru Outback را به یک خودرو قدرتمند تبدیل می‌کند.


Honda Odyssey

Honda Odyssey

تمام شش تیپ این خودرو موتور 3.5 لیتری V6 با 248 اسب بخار قدرت و گیربکس 6 دنده‌ی اتوماتیک دارند. Honda Odyssey به‌خاطر سواری عالی و کنترل بدون نقصش، به یکی از خودروهای محبوب خانم‌ها تبدیل شده است. البته باید گفت یکی از امن‌ترین مینی‌ون‌های موجود در بازار نیز محسوب می‌شود. مصرف بهینه‌ی سوخت و راحتی که این خودرو دارد، باعث می‌شود مسافران در آن احساس راحتی کنند.  


منبع : Globalcarsbrands