حال و هوای فصل تابستان برای مراسم عروسی ایده‌آل است. با این حال، مراسم عروسی در فضای باز  آن هم در فصل تابستان ریسک خراب شدن آرایش عروس را هم به‌دنبال دارد. فرقی نمی‌کند به‌عنوان عروس یا مهمان می‌خواهید در مراسم عروسی شرکت کنید، قبل‌از این‌که در هوای گرم راهی مراسم عروسی  شوید، پیشنهاد می‌کنیم تکنیک‌های آرایشی زیر را مطالعه کنید.


از مرطوب‌کننده استفاده نکنید

مطمئن باشید در هوای تابستان به مرطوب‌کننده نیاز پیدا نخواهید کرد. به‌جای مرطوب‌کننده از یک کرم بدون روغن استفاده کنید.


از کرم برنزه با احتیاط استفاده کنید

هیچ‌چیز مثل پوست برنزه خانم‌ها را یاد تابستان نمی‌اندازد، اما بگذارید آفتاب تابستان پوست‌تان را برنزه کند. اگر زیادی از کرم برنزه استفاده کنید، پوست‌تان زیر نور آفتاب برق می‌زند. هم‌چنین کرم‌ها و مایع‌های برنزه در گرما دوام نمی‌آورند. 


به زمان‌بندی دقت کنید

آفتاب اوایل بعد‌از‌ظهر دقیقا روی سر می‌تابد و باعث می‌شود روی چشم‌ها سایه بیفتد؛ پس اگر سایه‌‌ای تیره زده‌اید، بهتر است از خط چشم صرف‌نظر کنید. هم‌چنین بهتر است زیاد کانتورینگ نکنید چون باعث می‌شود چهره‌ی‌تان مصنوعی به‌نظر بیاید.


علاوه بر استفاده از ریمل ضد آب، بهتر است زیر سایه‌ی چشم هم پایه بزنید که ماندگاریش بیشتر شود.

چشم‌ها را ضد آب کنید

علاوه بر استفاده از ریمل ضد آب، بهتر است زیر سایه‌ی چشم هم پایه بزنید که ماندگاریش بیشتر شود. سپس از خط چشم ژله‌ای و ریمل ضد آب استفاده کنید. این یکی از نکات اساسی در آرایش عروس است.


بیشتر روی لب تمرکز کنید

برجسته کردن لب‌ بسیار ساده‌تر از ساختن چشمانی دودی است. رنگ‌های صورتی روشن، نارنجی و قرمز را روی لب‌تان امتحان کنید و آرایش چشم را کمی ساده‌تر بگیرید. چنین تکنیکی برای آرایش عروس مناسب‌تر است. 


لوازم آرایش را همراه خود ببرید

رژ لبی که زده‌اید را همراه داشته باشید تا پس از میل کردن غذا و نوشیدنی آرایش لب‌ها را ترمیم کنید. دستمال مرطوب و پن‌کیک از لوازم آرایش ضروری هستند. 


منبع : Lover