اگر مقدار زیادی پول دارید و می‌خواهید یک خاطره‌ی بسیار رومانتیک برای کسی که عاشقش هستید به‌جای بگذارید، پیشنهاد مناسبی برای‌تان داریم. رستوران CE LA VI که در هتلMarina Bay Sands در سنگاپور واقع شده است، به تازگی اعلام کرده قصد دارد گران‌ترین وعده‌ی غذایی دنیا را سرو کند. 

این وعده‌ی غذایی شامل یک پرواز 45 دقیقه‌ای با هلیکوپتر بر فراز شهر سنگاپور، یک رولرز رویس همراه با راننده، و یک قایق شخصی هم هست. سپس به رستورانی می‌رسید که با 10.000 شاخه گل رز تزئین شده است. از آن‌جایی که هم سفر هوایی، هم دریایی و هم زمینی داشته‌اید احتمالا بسیار گرسنه‌ شده‌اید و  رستوران هم با یک وعده که از 18 غذای مختلف تشکیل شده است از شما پذیرایی می‌کند. می‌توانید این وعده‌ی غذایی را داخل  رستوران یا روی سقف آن میل کنید و مبلمانی که روی آن می‌نشینید را بر اساس مبلمان و دکوراسیون خانه‌ی خودتان انتخاب کنید؛ این مبلمان بعد از تمام شدن وعده مال شما می‌شود. هنگام غذا خوردن موسیقی زنده هم خواهید داشت و چاپ استیک یا همان چوب‌های غذاخوری شرقی به شما می‌دهند که با الماس تزئین شده و اسم‌تان هم روی آن‌ها حک شده است. 

در پایان وعده هم یک حلقه‌ی الماس 2.08 قیراطی به شما داده می‌شود که می‌توانید به عشق‌تان تقدیمش کنید. البته لحظه‌ای که حلقه را دست او می‌کنید آتش بازی بزرگ و زیبایی هم به‌پا می‌شود. این تجربه در کل 2 میلیون دلار خرج دارد و برای این‌که بتوانید این وعده‌ی غذایی فوق لوکس را داشته باشید، باید از قبل از طرف  رستوران و گروه جهانی الماس و شرکت الماس روسیه، که حلقه را تهیه می‌کند تایید شوید. 


منبع : Elledecor