تفاوتی ندارد که شما یک شرکت چندملیتی بزرگ را اداره می‌کنید یا برای خودتان در یک دفتر کوچک کار می‌کنید، در هر صورت برای محل کار خود نیاز به لوازم التحریر دارید که ما کاربردی‌ترین‌های‌شان را برای‌تان لیست کرده‌ایم.
  • مقدار زیادی کاغذ پرینتر برای پرینتر لیزری یا جوهرافشان. اگر قصد دارید عکس پرینت بگیرید، احتیاج به تعداد زیادی کاغذ مخصوص پرینت عکس دارید.
  • برای پرینتر لیزری خود نیاز به کارتریج دارید. ممکن است از پرینتر هر روز و هر ساعت استفاده کنید، یا از آن برای پرینت کردن فاکتورها استفاده کنید. در هرصورت اگر کارتریج اضافی نداشته باشید، مطمئن باشید که در موقع نیاز، کارتریج شما خالی می‌شود.
  • اگر از پرینتر جوهر افشان نیز استفاده می‌کنید باید کارتریج آن را داشته باشید تا وقفه‌ای در کارتان ایجاد نشود. ممکن است پرینتر شما برای هر رنگ دارای یک کارتریج مجزا باشد. بنابراین باید از تمامی رنگ‌ها یکی اضافی داشته باشید.
  • دفترچه یادداشت جز لوازم التحریر واقعا کاربردی است و می‌توانید در کارهای مختلفی از آن‌ استفاده کنید، از یادداشت برداشتن در جلسات بگیر تا نوشتن ایده‌های کاری و ذخیره‌سازی یادداشت‌ها و ایده‌های‌تان.
  • بدون داشتن سالنامه و تقویم کاری شما و کارکنان سردرگم می‌شوید. مثلا کارکنان گروه فروش نمی‌دانند که جلسات‌شان کجا و در چه ساعتی است. هم‌چنین مشخص کردن و به خاطر سپردن روزهای کاری و تعطیل و قرار با مشتریان نیز ممکن است با مشکل مواجه شود. با در نظر گرفتن سالنامه‌های جیبی و یا تقویم‌های کاری رومیزی، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها انتخاب کرد.

برچسب‌های یادداشت و سالنامه جز لوازم‌التحریر کاربردی در تمامی شرکت‌ها محسوب می‌شوند.

  • مداد و خودکار لوازم التحریر کاملا شخصی هستند و ممکن است شما نوعی از خودکار را بپسندید و دیگران آن را نپسندند. معمولا خودکارهای خیلی ارزان مناسب نیستند. باید مطمئن شوید که تمامی کارکنان خودکار داشته باشند و هم‌چنین خودکار اضافی برای مراجعه‌کنندگان نیز باید موجود باشد.
  • قیچی و نوار چسب جز لوازمی هستند که تا وقتی‌که به آن‌ها نیاز پیدا نکرده‌اید، متوجه کمبود آن‌ها نخواهید شد. ممکن است نیاز به چسب ماتیکی، خط‌کش، جامدادی، پاک‌کن، و یا استمپ پیدا کنید.
  • فولدر یا پوشه و کلاسور‌های حلقه‌ای برای نگهداری و مرتب‌سازی اسناد کاغذی بسیار کاربردی هستند. با این روش به‌راحتی جای هر یک را پیدا می‌کنید و آن‌ها به خوبی نگهداری می‌شوند. باید مطمئن شوید که تمامی کارکنان برای ذخیره‌سازی و نگهداری از استاد فروش، اطلاعات محصولات، بروشور‌ها و تاریخچه فروش دارای پوشه و زونکن‌های کافی هستند.
  • در هر ماه تعداد زیادی پاکت نامه استفاده می‌شود. حال یا برای فرستادن فاکتور یا برای فرستادن صدها نامه به مشتریان. باید از داشتن پاکت نامه کوچک، سایز A4 و پاکت‌های خالی اشیا مطمئن شوید.
  • برچسب‌های یادداشت جز لوازم التحریر کاربردی در تمامی شرکت‌ها محسوب می‌شوند. برای نوشتن نکات و یادداشت‌برداری در طول یک مکالمه تلفنی، برای یادآوری برخی کارها، برای لای کتاب و بسیاری  کاربردهای دیگر.
حال که بیشتر با لوازم التحریر که در محل کار احتیاج دارید، آشنا شدید می‌توانید بررسی کنید و ببینید کدام لوازم التحریر را کم دارید.

منبع : Ezinearticles