کوکاکولا یک برند شناخته شده است و احتمال این‌که کسی اسم آن را نشنیده باشد نزدیک به صفر است. کوکا کولا یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نوشابه است و برندهای کوک، زیرو، اسپرایت و فانتا همگی متعلق به این شرکت هستند. تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور  کوکاکولا به این جا رسیده و راز موفقیت آن در چیست؟ اگر بخواهیم دلایل آن را یک به یک بر شمریم نیاز به لیست بلند بالایی خواهیم داشت. اما به نظر فعالیت‌های خستگی ناپذیر کوکا کولا در بازار یابی و تبلیغات، بدون شک در موفقیت امروز آن نقش زیادی داشته است. این شرکت نه تنها روی بازار یابی رسانه‌ای بلکه به میزان زیادی روی هدایای تبلیغاتی تکیه دارد.

کوکاکولا یکی از شرکت‌هایی است که از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند چون به خوبی می‌داند که استفاده‌ی هوشمندانه از هدایای تبلیغاتی، می‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش و سود آن داشته باشد. این هدایای تبلیغاتی فرصت‌های بی‌پایانی را برای کسب و کار شما فراهم می‌آورد. وقتی مشتری هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کند، آن هدیه همیشه همراه مشتری است و تا مدت‌ها پس از دریافت آن او را به یاد برند می‌اندازد. باید کاری کنید که نام برند شما همیشه جلوی چشم مشتریان باشد و برای این منظور چه کاری بهتر از دادن هدایای تبلیغاتی است؟

اگر شما هم در صنعت تولید نوشابه فعالیت دارید، می‌توانید از ایده‌های زیر برای هدایای تبلیغاتی کمک بگیرید.


زنبیل‌های خرید

یکی از اقدامات موثر شرکت کوکالا در راستای هدایای تبلیغاتی، دادن زنبیل‌های پارچه‌ای مخصوص خرید به‌عنوان هدیه به مشتریان است. فروشگاه‌ها در ازای خرید نوشابه‌های کوکا کولا به مشتریان زنبیل‌های خرید هدیه می‌دادند و آن‌ها نیز زنبیل‌ها را همیشه هنگام خرید همراه خود می‌بردند و برند کوکا کولا را ناخواسته تبلیغ می‌کردند.


اسپیکر ضد آب و ضد ضربه ایده‌ی جالب دیگری است که می‌توانید از آن به‌عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

اسپیکر ضد ضربه و ضد آب به شکل قوطی نوشابه

اسپیکر ضد آب و ضد ضربه ایده‌ی جالب دیگری است که می‌توانید از آن به‌عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. می‌توانید آن را به شکل یکی از انواع قوطی‌های نوشابه‌های خود تولید کنید. اسپیکر نه تنها با ظاهر زیبایی که دارد توجه را به خود جلب می‌کند، بلکه از لحاظ کاربردی نیز مشتریان را جذب می‌کند. چون این اسپیکر ضد آب و ضد ضربه است مشتریان می‌توانند تا مدت بسیار طولانی از آن استفاده کند.


جعبه‌ی سی دی به شکل قوطی نوشابه

این هم یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی جذاب است که می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. جعبه‌ی سی دی یک وسیله‌ی معمولی است اما اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید، می‌توانید آن را به شکل قوطی نوشابه تولید کنید . این قوطی سی دی نه تنها بسیار کاربردی است بلکه جنبه‌ی زیبایی و تزئینی هم دارد.


منبع : Theodmgroup