روز مراسم عروسی مهم‌ترین و خاطره انگیزترین روز زندگی هر فرد خواهد بود، اما اشتباهات فاحش می‌تواند این روز را به کابوسی فراموش نشدنی تبدیل کند. اجاره کردن ماشین عروس و دیگر ماشین‌ها برای جا‌به‌جایی مهمانان و همراهان به بهترین نحو می‌تواند کمک بسیاری در خوب پیش رفتن مراسم عروسی و کاهش اضطراب و استرس عروس و داماد داشته باشد. با این وجود برخی اشتباهات رایج وجود دارد که معمولا عروس و دامادها در اجاره‌ی ماشین عروس خود مرتکب آن می‌شوند. بنابراین باید سعی کرد که از اشتباهات تکراری و پیش پا افتاده در این حوزه جلوگیری کرد تا روز مراسم عروسی به خوبی و خوشی به پایان برسد. در ادامه به چهار اشتباه رایجی که افراد در اجاره ماشین عروس و دیگر ماشین‌ها برای جا‌به‌جایی همراهان و مهمانان مرتکب می‌شوند اشاره خواهیم کرد.

اجازه می‌دهید اعضای خانواده و اطرافیان شما را به این طرف و آن طرف ببرند

بسیاری از افراد سعی می‌کنند با کمک یکی از اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان ماشین شخصی خود را به‌عنوان ماشین عروس مورد استفاده قرار دهند. اگر چه این کار می‌تواند مقداری از هزینه‌های مراسم عروسی را کاهش دهد، اما ممکن است به علت بی‌تجربگی خود یا راننده باعث شوید که هزینه مراسم عروسی نه تنها کاهش نیابد، بلکه افزایش پیدا کند و متحمل خسارت شوید. برای مثال اگر ماشین شخصی شما کوچک باشد و بخواهید لباس حجیم و بلند عروس را با فشار دادن در داخل ماشین عروس جا بدهید، ممکن است به لباس عروس گران‌قیمت او آسیب بزنید. اعضای خانواده و دوستان تجربه کافی در این زمینه را ندارند و نمی‌توانند همانند یک راننده‌‌ی ماشین عروس حرفه‌ای که در این زمینه آموزش دیده و به کوچک‌ترین جزئیات توجه دارد عمل کنند.

از مراکز اجاره ماشین که قیمت کمتری دارند ماشین عروس خود را اجاره کنید 

بودجه مهم است اما این بدان معنی نیست که برای اجاره وسایل نقلیه مربوط به روز مراسم عروسی خود به مراکز ارزان‌قیمت با خدمات ضعیف و ناقص مراجعه کنید. این مراکز برای کاهش هزینه‌های خود از گوشه کنار خدمات خود کم می‌کنند و این ممکن است به قیمت خراب شدن مراسم عروسی شما تمام شود. همیشه ارزان بودن خدمات یک مرکز اجاره ماشین عروس به معنای بهتر بودن آن نیست. مطمئن باشید که آن‌ها با کاهش کیفیت خدمات خود هزینه‌های‌شان را کاهش داده و متعاقب آن قیمت کمتری را به شما پیشنهاد داده‌اند. در بهترین روز زندگی شما باید همه چیز عالی باشد یا دستکم به عالی‌ترین و مرتب‌ترین شکل ممکن برگزار شود. با یک موسسه‌ی اجاره‌ی ماشین عروس ارزان، ممکن است دچار خرابی ماشین عروس یا دیر رسیدن آن یا هر مشکل دیگری مربوط به ماشین عروس شوید که هر کدام می‌تواند به راحتی مراسم عروسی شما را خراب کند.

ماشین عروسی که برای روز مراسم عروسی خود انتخاب می‌کنید، باید از هر نظر مناسب و بی‌نقص باشد.

در مورد بهترین مراکز اجاره ماشین عروس و دیگر وسایل جا‌به‌جایی مربوط به روز عروسی تحقیق نکنید

به‌جای یک جستجوی شبانه، کوتاه و چند ساعته در مورد مراکز اجاره ماشین عروس بهتر است برای این کار وقت بگذارید و با مراکز زیادی تماس گرفته و از امکانات آن‌ها و خدماتی که می‌توانند به شما ارائه دهند آگاه شوید. سعی کنید رو در رو با آن‌ها صحبت کنید و از گزینه‌ها و انواع ماشین عروس آنان دیدن کنید. با افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند صحبت کنید. مطمئنا این گونه افراد تجربیات و پیشنهادهای ذی قیمتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. در نهایت می‌توانید با جستجوی کافی و اطلاعات کامل مرکزی که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد و در عین حل به صرفه،ترین هزینه را نیز از شما دریافت می‌کند را انتخاب کنید.

بیشتر تمرکز خود را به جای دیگر سرویس‌های مراکز اجاره ماشین روی خود ماشین عروس اختصاص دهید

ماشین عروسی که برای روز مراسم عروسی خود انتخاب می‌کنید، باید از هر نظر مناسب و بی‌نقص باشد و در انتخاب آن وسواس به خرج دهید اما این موضوع بدین معنا نیست که از دیگر خدماتی که مراکز اجاره ماشین عروس ارائه می‌دهند غافل شده یا به آن‌ها توجه و اهمیت کمتری معطوف کنید. برای مثال باید اطلاعات کافی و دقیق را در مورد راننده‌ی ماشین عروس نیز جویا شوید زیرا یک راننده‌ی بی‌تجربه، غیر حرفه‌ای و بی‌نزاکت می‌تواند به اندازه‌ی یک ماشین عروس نامناسب مراسم عروسی شما را به روزی تلخ و ناخوشایند برای شما و عروس تبدیل کند. پس به‌جای نادیده گرفتن یا کم توجهی به راننده‌ی ماشین عروس که توسط مرکز اجاره ماشین عروس برای شما تعیین می‌شود و تمام طول مراسم عروسی را همراه شما خواهد بود، سعی کنید بهترین، باتجربه ترین و البته خوش اخلاق‌ترین و مودب‌ترین آن‌ها را برای راندن ماشین عروسی که انتخاب کرده‌اید برگزینید.

منبع : Weddingtips