مراسم عروسی پر از لحظات خاطره انگیز است؛ از سوت و کف زدن‌های بی امان گرفته تا لحظه‌ی به هم رسیدن دو قلب عاشق. اما یکی از چیزهایی که مراسم عروسی را در خاطره‌ها جاودانه می‌کند ماشین عروس است. در این مطلب می‌خواهیم چند روش منحصر به فرد برای تزئین ماشین عروس به شما آموزش دهیم تا زندگی مشترک را به زیباترین شکل ممکن آغاز کنید.


ماشین پرنده

چند بادکنک رنگی به پشت ماشین عروس ببندید. این کار بسیار ساده است و زیبایی خاصی به ماشین عروس می‌دهد و حسی از پرواز و سبک بالی در عروس و داماد به وجود می‌آورد. اما مراقب باشید شیشه‌ی عقب را کاملا نپوشانید تا سفر به خانه‌ی بخت را بی خطر طی کنید.


روستایی

می‌توانید برای تزئین ماشین عروس سنتی عمل کنید. چند کاغذ با نقاشی‌های قلب بروی آن‌ها دور قوطی‌های خالی بپیچید و آن‌ها را پشت یک ون کاروان ببندید. یک پلاک با نوشته‌ی Just Married هم پشت آن نصب کنید و یک دسته گل وحشی به جلوی آن بچسبانید.


بزرگ و بی‌صدا

قوطی‌های پر سر و صدا را فراموش کنید و به‌جای آن‌ها از پام پام‌های کاغذی پفی استفاده کنید تا از شر صداهای گوش خراش راحت شوید.


می‌توانید برای تزئین ماشین عروس حرف اول اسم خودتان و هم‌چنین تاریخ مراسم عروسی را هم روی ماشین عروس بچسبانید.

تزئین را شخصی کنید

می‌توانید با حرف برگردان جملات طنز آمیزی را بر روی ماشین عروس بنویسید. به‌عنوان مثال یک عروس و داماد بر روی ماشین عروس خود نوشته بودند «با ازدواج می‌توانی یک فرد خاص را تا آخر عمر اذیت کنی». هم‌چنین می‌توانید حرف اول اسم خودتان  و هم‌چنین تاریخ مراسم عروسی را هم روی ماشین عروس بچسبانید.


ماشین عتیقه

ماشین عروس عتیقه نیاز به هیچ گونه تزئیناتی ندارد. بگذارید خود ماشین عروس جلب توجه کند. فقط یک دسته گل با رنگ پاستل روی کاپوت آن بچسبانید.


لحظات خوش

می‌توانید جزئیات جالبی را به ماشین عروس اضافه کنید. مثلا می‌توانید شخصیت‌های عروسکی مورد علاقه‌ی خود را روی سقف ماشین عروسچسبانید.


سوار بر دو چرخ

اصلا نیاز به ماشین عروس ندارید. چطور است موتور عروس را امتحان کنید. می‌توانید موتور عروس را با سلیقه‌ی خودتان تزئین کنید و یک پلاک با نوشته‌ی «تازه عروس و داماد» یا «Just Married»  پشت آن بچسبانید. بعد سوار شوید و به سمت خانه‌ی بخت گاز بدهید.


برای تزئین ماشین عروس یک دسته گل با رنگ‌های شاد روی صندوق عقب ماشین عروس بچسبانید.

تزئین صندوق عقب

به‌جای این که روی کاپوت را تزئین کنید یک دسته گل با رنگ‌های شاد روی صندوق عقب ماشین عروس بچسبانید.


گل آذین کردن صندوق عقب

تفاوت این روش با روش بالا در این است که در این روش به‌جای استفاده از یک دسته گل، از تعداد زیادی گل استفاده می‌کنید و به‌جای این که آن‌ها را بر روی صندوق عقب بچسبانید در داخل آن قرار می‌دهید. صندوق عقب ماشین عروس را با گل‌هایی که دوست دارید پر کنید. البته برای این کار شاید لازم باشد یک ماشین عروس کروک کرایه کنید.


کاغذ و گل

خیلی ساده می‌توانید با چند دسته گل کوچک و چند شکل کاغذی مثلا پروانه را با یک الگوی خاص روی کاپوت ماشین عروس بچسبانید. این کار در عین سادگی بسیار زیبا است.


ون عروس

البته شاید ون ماشین عروس مناسبی نباشد، اما اگر آن را به زیبایی تزئین کنید برای عکس گرفتن بسیار جالب است. اگر مراسم عروسی را در فضای باز برگزار می‌کنید، ون تزئین شده را روی چمن پارک کنید و در کنار آن با مهمان‌ها عکس بگیرید.


منبع : Herworldplus