می‌توانید از وسایل مختلفی برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید از قبیل قوطی، نوار کاغذی رنگی و دسته گل. سعی کنید از المان‌های سورپرایز بامزه استفاده کنید. اگر شما مسئول تزئین ماشین عروس هستید و مراسم عروسی مورد نظر نیز خیلی رسمی نیست، بهتر است به نکاتی که در ادامه متن آمده است توجه کنید.

عبارت‌ها و خطوط بامزه

چند عدد ماژیک رنگی بردارید و به ایده‌های جدید برای نوشتن عبارات و طرح‌های بامزه فکر کنید. می‌توانید اسم حیوانات خانگی یا عبارات خنده‌دار مربوط به مراسم عروسی را روی ماشین عروس بنویسید. می‌توانید از خطوط موزون استفاده کنید. اما قبل از همه چیز مطمئن شوید که عروس و داماد از این طرح‌هایی که قرار است روی ماشین عروس آن‌ها بکشید دلخور نشوند.

از برچسب‌های کاغذی استفاده کنید

شک دارم کسی تا حالا چنین کاری کرده باشد اما اگر از این ایده خوش‌تان آمده است در اولین فرصت ممکن آن را انجام دهید. عروس و داماد در خانه خود برچسب‌های زیادی روی یخچال یا روی کامپیوتر خود دارند و حتی در محل کار نیز از این برچسب‌های کاغذی استفاده می‌کنند، پس استفاده از این تزئینات برای ماشین عروس آن‌ها را ناراحت نخواهد کرد.
این برچسب‌ها نباید خالی از نوشته باشند پس از اطرافیان و مهمانان مراسم عروسی بخواهید که هر آن‌چه که بلدند از شعر گرفته تا آرزوهایی که برای عروس داماد دارند و نکات خاصی در مورد زندگی زناشویی را روی این برچسب‌ها بنویسند.

برای مراسم عروسی غیررسمی می‌توانید صندلی عقب ماشین عروس را از این بادکنک‌ها پر کنید.

بادکنک

هر چقدر که می‌توانید بادکنک به شکل قلب بخرید، آن‌ها را پر از باد کنید، با نوارهای رنگی ببندید و به سقف ماشین عروس بچسبانید. از تعداد زیادی بادکنک در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف استفاده کنید. صندلی عقب ماشین عروس را از این بادکنک‌ها پر کنید.

در واقع می‌توانید تمام ماشین عروس را پر از بادکنک‌های رنگی کنید تا وقتی که عروس در ماشین عروس را باز می‌کند بادکنک‌های قلبی شکل به پرواز درآیند. این روش بسیار جالب و خلاقانه و البته رمانتیک است. بنابراین نگران نباشید و مطمئن باشید که عروس و داماد از این ایده شما خوش‌شان خواهد آمد.

از طرح‌های تزئینی مربوط به عروسی استفاده کنید

می‌توانید از طرح‌های مراسم عروسی جالب و خنده‌دار برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید. مکان برگزاری مراسم عروسی می‌تواند منبع الهام بخش خوبی باشد. مثلا اگر مراسم عروسی کنار ساحل برگزار می‌شود، می‌توانید از صدف‌های کنار دریا برای طرح‌های جالب استفاده کنید. یا اگر مراسم عروسی در باغ برگزار می‌شود، می‌توانید از گلدان پلاستیکی یا فلزی برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید. سعی کنید خلاق باشید.

عروسک‌

می‌توانید از عروسک‌های سبک که با کاغذ پر شده‌اند یا فانوس‌های کاغذی استفاده کنید. عروسک حیوانات بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. از عروسک حیواناتی که عروس و داماد دوست دارند استفاده کنید. عروسک‌ها را به شیشه ماشین عروس بچسبانید یا آن‌ها را به آینه ببندید. هرچه بیشتر ماشین عروس را شلوغ بکنید بهتر خواهد بود.

تزئین ماشیم عروس با استفاده از حلقه گل برای مراسم عروسی رسمی مناسب است.

حلقه گل

اگر قرار است مراسم عروسی رسمی باشد و یا شخصیت‌های خاصی در آن حضور دارند باید کاری کرد که تزئین ماشین عروس فوق‌العاده به نظر برسد. در این صورت بهتر است از ایده‌های خنده‌دار استفاده نکنید اما خلاقیت را نیز فراموش نکنید.
در سراسر دنیا از دسته‌ها و حلقه‌های گل برای تزئین ماشین عروس استفاده می‌شود. بهتر است طرحی شخصی و خلاقانه را برای تزئین ماشین عروس با گل به کار ببرید و از روش‌های کلیشه‌ای دوری کنید. برای مثال می‌توانید گل‌ها را به طرح اسم کوچک عروس و داماد یا حرف اول اسم آن‌ها روی ماشین عروس قرار دهید.

ریسه

آیا واقعا می‌خواهید که ماشین عروس شما با ماشین عروس بقیه فرق داشته باشد و همه انگشت به دهان بمانند؟ برای تزئین ماشین عروس از ریسه استفاده کنید. استفاده از ریسه باعث می‌شود که هنگام رفتن به محل در نظر گرفته شده برای ماه عسل همه آن‌ها را بشناسند. می‌توانید از لامپ‌های بزرگ برای برجسته کردن ماشین عروس و از لامپ‌های کوچک برای طراحی جملات کوتاه یا کلمات خاص استفاده کنید. البته باید فکری برای منبع تغذیه این لامپ‌ها هم بکنید.

منبع : Allwomenstalk