آیا می‌خواهید برای تالار پذیرایی خود مشتریان بیشتری پیدا کنید؟ آیا خود را درگیر اجاره دادن تالار پذیرایی برای رخدادهای خاص، اجراها و گالری‌ها می‌بینید؟ در کنار دیگر وظایف این مسئله می‌تواند مشکل‌آفرین باشد، اما می‌توانید تبلیغ برای تالار پذیرایی را در راهبردهای بازاریابی خود جای دهید.
برخی افراد به‌عنوان برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده‌ی مراسم عروسی فعال بوده و به صاحبان تالار پذیرایی و مشتریان برای برقراری ارتباط کمک می‌کنند. در حال حاضر گستره‌ی وسیعی ایده‌های جدید بازاریابی وجود دارد و این می‌تواند فرصت خوبی برای ترکیب این ایده‌ها با اینترنت به شمار برود. همانند حوزه‌ی بازاریابی تجاری، استفاده از تصاویر، کلمات جذاب و طراحی وب ساده از کلید‌های تبلیغات تالار پذیرایی هستند. در ادامه به هفت توصیه‌ی متخصصان در این حوزه توجه کنید:

همانند یک مشتری جدید فکر کنید

اگر به دنبال افزایش درآمد تالار پذیرایی خود هستید، بهتر است قبل از انجام هر کاری به دیدگاه خود در این مورد توجه کنید. متشریان جدید در حال بررسی چندین مکان دیگر هستند و نقاط قوت تالار پذیرایی شما را نمی‌دانند. در وب‌سایت خود خلاصه‌ی ساده‌ای از شرایط تالار پذیرایی خود را بنویسید. برای مشتریان مهم است که در کنار اندازه و بعد فناوری مکان از موقعیت فرهنگی و ابعاد نامشهود نیز آگاهی داشته باشند.

ظاهر وبسایت اهمیت زیادی دارد

طراحی وب‌سایت زیبا می‌تواند تأثیر اولیه خوبی داشته باشد. اگرچه احتمالا مستأجران از طریق موتورهای جست‌ و جو به دنبال کلید واژه‌ی خود می‌گردند، اما طراحی وب زیبا شانس شما برای موفقیت را بالا می‌برد. به وب‌سایت کنونی خود توجه کنید، چه مطالبی از قلم افتاده است؟

به تصاویر دقت کنید

اگر قرار باشد تالار پذیرایی را به یک مشتری نشان دهید چه قسمت‌های مهم‌تر خواهد بود؟ روی چه قسمت‌هایی تأکید بیشتری خواهید داشت؟ در  وب‌سایت خود نیز از تصاویر همان قسمت‌ها استفاده کنید. هم‌چنین استفاده از تصاویر در ورودی و راهرو به فرد حس صمیمت و بهتری می‌دهد. تصاویر سرویس‌های بهداشتی و گرفته شده در شب و روز نیز مهم هستند. گرچه اغلب تنها از یک تصویر در صفحات وب استفاده می‌شود، ارائه‌ی چندین عکس می‌تواند شما را نسبت به باقی رقبا موفق‌تر کند. فراموش نکنید که تصاویر دریچه‌ی جذب افراد برای بازدید عملی از تالار پذیرایی هستند.

برای تبلیغات تالار پذیرایی اگر قبلا شرکت یا شخص مهمی تالار پذیرایی شما را اجاره کرده است حتما در توضیحات درج کنید.

اسامی مشتریان قبلی

مشتریان بدون‌ شک به دنبال این هستند که بدانند آیا قبلا شرکت یا شخص مهمی تالار پذیرایی شما را اجاره کرده است یا خیر. اگر چنین اتفاقی افتاده است آن را حتما در توضیحات ذکر کنید.

حدود نرخ اجاره را اعلام کنید

اکثر افراد نرخ اجاره را اعلام نمی‌کنند که اشتباه است. نرخ اجاره تالار پذیرایی برای مستأجران بسیار مهم  و روشی برای شما جهت رقابت در بازار است. هم‌چنین برای شما نیز مهم است که مستأجرانی با بودجه‌ی کافی با شما تماس بگیرند. فراموش نکنید که اعلام نرخ به معنی اتمام قرارداد نیست و می‌توانید بعدا نرخ مورد نظر خود را در قرارداد اعمال کنید؛ پس روش آسان را انتخاب نکرده و ننویسید «برای قیمت تماس بگیرید» یا «نرخ توافقی».

زمان‌های خالی بودن تالار را اعلام کنید

زمانی که مشتریان برای پرسش در مورد خالی بودن تالار پذیرایی صرف می‌کنند را در نظر بگیرید، زیرا اغلب مشتریان از این موضوع رنج می‌برند اگر وب‌سایت شما فراهم بودن یا نبودن ملک را اعلام کند یک گام از دیگران جلوتر خواهد بود. هم‌چنین می‌توانید از تقویم‌های موجود برای نشان دادن زمان و وقت‌های ملاقات استفاده کنید.

تورهای مجازی

اگر تصمیم به تولید تور مجازی و ویدئو دارید، باید آن‌ها را طوری طراحی کنید که دیدگاه مشتریان را در نظر گرفته و به سؤالات مهم آن‌ها پاسخ دهند؛ البته این روش با استفاده از هر نوع رسانه‌ای کاربردی است. اگر به دنبال طراحی وب‌سایت یا بروشور برای تالار پذیرایی خود هستید، فراموش نکنید که بهره گیری از دیدگاه مشتریان می‌تواند بسیار مفید باشد. به سؤالات و مسائل اصلی از دیدگاه مشتریان توجه کرده و در ابتدا همه‌ی مسائل را شفاف کنید تا در هزینه و زمان صرفه‌جویی کرده باشید.

منبع : Artsmarketing