اگر بخواهید خود را درگیر خرید لوازم آرایش کنید، ویترین این بازار تمامی نخواهد داشت. اما لوازم آرایشی وجود دارند که داشتن آن‌ها ضروری است و حتما باید در کیف لوازم آرایش شما وجود داشته باشند. در این مطلب این لوازم آرایش ضروری را با هم مرور می‌کنیم. 


موچین

ابروهای زیبا می‌توانند تاثیر زیادی روی چهره‌ی افراد داشته باشند. موچینی که انتخاب می‌کنید باید خوش دست باشد و موها را به راحتی بگیرد و بکند. 


فر مژه

فر مژه یکی از انواع لوازم آرایش است که کار کردن با آن‌ بسیار راحت و سریع است و تاثیر زیادی در چهره می‌گذارد. 


کرم مرطوب‌کننده

کرم مرطوب‌کننده‌ای که به پوست کمی رنگ هم بدهد می‌تواند کار آرایش کردن را تا حدی کاهش دهد. بهتر است از کرمی استفاده کنید که ضد آفتاب هم باشد. 


ریمل

در خصوص ریمل بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با یک لایه از آن کارتان تمام شود. استفاده‌ی بیش از حد از ریمل باعث می‌شود آرایش‌تان خراب شود. 


رژگونه

رژ گونه هم یکی از انواع لوازم آرایش است که ظاهری طبیعی و زیبا به چهره‌ی شما  می‌دهد. رژ گونه‌ای که به رنگ نارنجی نارنگی باشد بسیار کلاسیک و زیبا خواهد بود. 


کرم برنزه از جمله لوازم آرایشی است که تنوع و کاربرد زیادی دارد.

کرم برنزه

کرم برنزه تنوع و کاربرد زیادی دارد. با زدن کمی کرم برنزه رنگ پوست صورت گرم‌تر و جذاب‌تر می‌شود و می‌توان از آن برای کانتور کردن صورت و پر کردن حفره‌های گونه استفاده کرد. 


سایه

بهتر است سایه چشم را از رنگ‌های مات انتخاب کنید چون ظاهری طبیعی و زیبا به چشم می‌دهند. 


رژ لب

وقتی که نمی‌خواهید زیاد از لوازم آرایش استفاده کنید و در عین حال به هم ریخته به‌نظر نیایید، یک رژ لب آلبالویی تنها چیزی است که نیاز خواهید داشت. 


کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش است؛ چون از پوست محافظت کرده و از خراب شدن و از بین رفتن زیبایی آن جلوگیری می‌کند. 


شیر پاک‌کن

بهتر است از شیرپاکن کفی استفاده کنید، چون مقدار کمی از آن تمام آرایش را پاک می‌کند و پوست صورت را نیز خشک نمی‌کند. 


منبع : Harpersbazaar