به‌طور معمول انتظار افراد از دستاوردهای جراحی‌ زیبایی بینی بسته به موقعیت‌های جغرافیایی و قومیتی متفاوت است. اکثر اشخاصی که در نواحی شمال اروپا از جراحی‌ زیبایی بینی استفاده می‌کنند، از داشتن بینی‌ بلند و کشیده شکایت می‌کنند و برای حل این نقیصه دست به دامان جراحی‌ زیبایی بینی می‌شوند. 
از طرف دیگر می‌توان اشخاصی را در این دایره جای داد که به‌دنبال راهکارهایی غیر از جراحی‌ زیبایی بینی هستند؛ این افراد عقیده دارند که کلیت و فرم بینی‌شان می‌بایست شبیه به دیگر اعضای خانواده باشد و اصالت خانوادگی‌ آن‌ها را به نمایش بگذارد. 
به طور مثال هدف مردم آسیای شرقی  برای انجام عمل‌ جراحی‌ زیبایی بینی حذف قوز بینی است. این در حالی است که آمریکایی آفریقایی تبارها تمایل به کوچک کردن سوراخ‌های بینی خود در فرایند جراحی‌ زیبایی بینی دارند.
بنابر تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه هاوایی، درصد اعمال جراحی‌ زیبایی بینی و هم‌چنین پلک در قاره آسیا در یک دهه‌ی اخیر با رشدی محسوس رو به رو بوده است.
تقاضای آسیایی‌تبارها برای جراحی‌ زیبایی بینی اغلب در رابطه با کاشت برآمدگی‌های سطح پشتی‌ بینی در این افراد است. این جریان با پیوند بخشی از غضروف دنده‌ی بیمار به ناحیه‌ی پشتی‌ بینی امکان پذیر می‌باشد. اگرچه استفاده از برخی ترکیبات مصنوعی نیز می‌تواند شخص را به نتیجه‌ی دلخواه نائل کند. 
دکتر Yeon Hee Joo  از پزشکان بخش گوش و حلق و بینی‌ دانشگاه دولتی Gyeongsang و تیم تحت مدیریت وی، طی پروژه‌ای تحقیقاتی با بررسی‌هایی که بر روی پرونده‌‌ی پزشکی بیش از 244 بیماری که درخواست کاشت پل بینی داشتند و جراح  پلاستیک برای دستیابی به این مهم در ساختار بینی‌شان از ترکیبات مصنوعی و یا پیوند غضروف دنده استفاده کرده بود به نتیجه‌ای واحد دست پیدا کردند. 
بررسی‌های حاصله حاکی از یکسان بودن نتیجه‌ی این دو عمل جراحی بوده است. اگر چه درصد افرادی که با توسل به پیوند غضروف دنده به نتیجه‌ی نهایی دست پیدا کردند به مراتب بالاتر است.
در انتهای این بررسی‌ها مشخص شد که  اگرچه شیوه‌ی کاشت پل بینی با تکیه بر پیوند غضروف بین جراحان آسیایی رایج‌تر است، نمی‌توان آن را به‌عنوان بهترین راهکار در انجام این فرایند به شمار آورد. در این راستا توصیه می‌‌شود در کاشت پل بینی در بیماران آسیایی از ترکیبات مصنوعی و یا راهکارهای کلیدی دیگر بهره گرفته شود.

منبع : Robertkotlermd