چهاردهم فوریه یا همان روز ولنتاین زمان مناسبی است که می‌توانید با دادن یک هدیه مثل شکلات، جواهرات یا یک کادوی ویژه به کسی که دوست دارید او را غافلگیر کنید. برای برخی افراد این کادو می‌تواند تقبل هزینه‌ی یک جراحی پلاستیک مثلا جراحی زیبایی بینی باشد. اگر نامزد شما قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارد این روز فرصتی طلایی برای شماست به‌خصوص اگر بخواهد زیبایی بینی را بدون عمل جراحی به او هدیه کنید.

اما زیبایی بینی بدون عمل جراحی چگونه به دست می‌آید؟ اگر تنها قسمت بیرونی بینی نامزد شما نیاز به اصلاح داشته باشد در این صورت نیاز به عمل زیبایی بینی بدون جراحی دارد.

عمل زیبایی بینی طی چند جلسه‌ی کوتاه با فاصله ی پنج تا شش هفته صورت می‌گیرد. عمل زیبایی بینی دائم بدون جراحی معمولا از خود جراحی 80% ارزان‌تر تمام می‌شود.

البته پیشنهاد جراحی زیبایی بینی به‌عنوان کادوی ولنتاین یک ریسک است؛  اگر ندانید نامزد شما واقعا چه چیزی می‌خواهد، با دادن این پیشنهاد کار را خراب می‌کنید.

اگر نامزد شما هرازگاهی خیلی واضح در مورد نیاز خود برای جراحی زیبایی با شما صحبت کرده است یا پیش شما در اینترنت به جستجو در وب‌سایت‌های جراحی زیبایی بینی می‌پردازد و عکس‌های قبل و بعد از عمل افراد را نگاه می‌کند، دادن این پیشنهاد هیچ خطری ندارد.

کار زمانی خراب می‌شود که نامزد شما از بینی فعلی خود راضی است و از این‌که صحبت جراحی زیبایی بینی را به میان می‌آورید دلخور می‌شود. 

از نگاه یک پزشک بهترین زمان برای پیشنهاد جراحی بینی موقعی است که فرد خواستار اصلاح ظاهر خود است و این خواسته را با جراح پلاستیک در میان می‌گذارد.

برای دادن این پیشنهاد به سایر اعضای خانواده نیز باید محتاط بود؛ اگر یکی از والدین فکر می‌کند که پسر یا دخترش نیاز به جراحی زیبایی مثلا جراحی زیبایی بینی دارد، باید با احتیاط عمل کند و باعث رنجش خاطر او نشود. معمولا یک جراح پلاستیک ماهر در تشخیص طرز تلقی افراد نسبت به جراحی زیبایی مهارت زیادی دارد.


منبع : Robertkotlermd