برخی افراد حتی با رژیم غذایی صحیح و ورزش کافی نمی‌توانند چربی‌های بعضی از قسمت‌های بدن‌شان را بسوزانند . برخی از افراد هم اگر حتی وزن بسیار زیادی کم کنند باز هم تغییری در آن بخش‌ها نمی‌بینند.

در بسیار ی از موارد، می‌توان با جراحی این نقاط را هدف قرار داد و در نهایت به بدنی موزون دست یافت. گرچه بسیاری از مردم تصور می‌کنند لیپوساکشن فقط برای از بین بردن چربی‌های شکم است، اما می‌توان این عمل را روی قسمت‌های دیگر بدن نیز انجام داد. در این مطلب پنج مورد از کاربردهای لیپوساکشن را که با هدف بهبود زیبایی ظاهر انجام می‌گیرد می‌خوانید:


لاغر کردن بالا تنه

نگرانی خانم‌ها عمدتا به بالاتنه مربوط می‌شود چون هنگام پوشیدن سینه‌بند و لباس شنا توده‌های چربی‌ پهلو و قسمت‌های بالاتر بیشتر توی چشم می‌زند. لیپوساکشن می‌تواند به کاهش چربی‌های اضافه در این قسمت‌ها کمک کند و بدنی خوش فرم‌تر را به شما هدیه دهد.


موزون کردن مچ تا ساق پا

مرز بین مچ و ساق پا باید مشخص باشد، اما گاهی اوقات توده‌های چربی این توازن را به هم می‌زنند و آن خط منحنی زیبایی که از مچ تا ساق پا ادامه می‌یابد از بین می‌رود. لیپوساکشن پا به مچ و ساق پا فرم می‌دهد و آن را به شکل طبیعی باز می‌گرداند.


با کمک لیپوساکشن می‌توانید خط فک را لاغرتر و برجسته‌تر کنید و در نتیجه جوان‌تر به نظر برسید.

لاغر کردن خط فک

وقتی در نزدیکی خط فک چربی جمع می‌شود غبغب به وجود می‌آید. غبغب می‌تواند شما را پیرتر نشان دهد. با کمک لیپوساکشن می‌توانید خط فک را لاغرتر و برجسته‌تر کنید و در نتیجه جوان‌تر به نظر برسید. 


فرم دادن به سینه‌ها

سینه‌های بزرگ می‌تواند مایه‌ی ناراحتی برخی از خانم‌ها باشد. توده‌های زیاد چربی می‌تواند علائم کشیدگی روی پوست باقی بگذارد، باعث کمر درد شود و فکرتان را به خود مشغول کند. لیپوساکشن راه حل خوبی برای از بین بردن چربی‌های سینه و شکل‌دهی به آن‌هاست و چون بریدگی صورت نمی‌گیرد، مجبور نیستید نگران ماندگاری جای زخم باشید.


خارج کردن چربی سینه‌های مردان

فقط خانم‌ها نگران سینه‌های خود نیستند، بلکه بسیاری از مردان هم با توده‌های چربی در ناحیه‌ی سینه که به آن گاینکومستیا می‌گویند دست و پنجه نرم می‌کنند. این بیماری علل زیادی دارد که بالا و پایین شدن هورمون‌ها، ژنتیک، چاقی یا استفاده از بعضی مواد مخدر از آن جمله‌اند. لیپوساکشن می‌تواند عضلات این قسمت از بدن را بیشتر نشان دهد.