اگر موهای شما کوتاه است ولی می‌خواهید برای یک شب موهای‌تان بلند باشد، درست کلیک کرده‌اید. در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که چطور در عرض چند دقیقه به این هدف برسید.

اول از همه هنگامی که اکستنشن مو با ظاهری طبیعی می‌خرید، در واقع به‌دنبال چیزی هستید که کاملا به رنگ مو‌های شما بخورد و براساس مقدار پولی که قصد دارید خرج کنید می‌توانید اکستنشن طبیعی و یا مصنوعی خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که اکستنشن از نوعی باشد که با موی انسان تولید شده باشد بهتر است؛ چون می‌توانید آن‌ها را با شامپو بشویید و خشک کنید، فر کنید، با اتوی مو صاف کنید و طوری درست کنید که شبیه موهای واقعی شما شود. اما معمولا اکستنشن مصنوعی به خوبی با موهای شما ترکیب نمی‌شود، به راحتی ژولیده می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را به دفعات شکل داد.

بسیار خوب حال که یک اکستنشن خوب خریداری کرده‌اید، می‌توانید با توجه به نکات زیر آن را نصب کنید:

  • بخشی از موی خود را جدا کنید و به آن پوش بدهید. موی خود را در راستای قوس ابروها جدا کنید، طوری که هر وقت آن را روی اکستنشن برگرداندید آن را بپوشاند و سپس موهای پایین قسمت جدا شده را با شانه‌ی پوش، پوش دهید تا گیره‌ی اکستنشن بتواند آن را به خوبی بگیرد و کنده نشود.
  • یک بخش از اکستنشن را بگیرید و آن را با گیره به موی پوش داده شده وصل کنید. این دو مرحله را برای سمت دیگر سر و پشت سر انجام دهید، تا این‌که اندازه‌ی مو در دور سر دقیقا برابر شود.
  • اکستنشن را کوتاه کنید تا با موی شما به خوبی ترکیب شود. قیچی را به صورت عمودی بگیرید و اکستنشن را کوتاه کنید. در مورد اندازه‌ی اکستنشن واقع بین باشید. بگذارید اکستنشن 10 تا 12 سانتی‌متر از موی طبیعی‌تان بلندتر باشد تا واقعی به نظر برسد.
  • موی خودتان و اکستنشن را پیچ و تاب بدهید تا در هم ترکیب شوند و مرز بین‌شان از بین برود. اگر از اکستنشن مصنوعی استفاده می‌کنید قبل از هر کاری مطمئن شوید قابلیت این را دارند که با یک ابزار داغ فر بخورند. در نهایت روی موها اسپری بزنید.
بسیار خب، کار به‌همین راحتی تمام است. حالا می‌توانید نتیجه‌ی کار خود را به دوستان‌تان نشان دهید و با اکستنشن زیبایی که نصب کرده‌اید از مهمانی لذت ببرید.


منبع : Cosmopolitan