دوست ندارید کسی بفهمد جراحی زیبایی بینی انجام داده‌اید؟ هیچ اشکالی ندارد چون جراحی پلاستیک یک انتخاب کاملا شخصی‌ست و می‌توانید آن را یک راز نگه دارید. البته اگر جراحی زیبایی بینی به شکلی ایده‌آل انجام شود، کمتر کسی قادر خواهد بود تغییری که ایجاد شده را تشخیص دهد. به هر حال ما داستان‌هایی باورکردنی برای‌تان آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید غیبت خود در دوران نقاهت یا تغییری که در چهره‌ی‌تان ایجاد شده را توجیه کنید. 


مشکلات تنفسی

چهره‌هایی مشهور مثل کامرون دیاز و اشلی تیزدیل از داستان انحراف بینی برای توجیه جراحی زیبایی بینی استفاده کردند. سپتوم یا تیغه، دیواره‌ی نازک داخل بینی است که دو سوراخ آن را از یکدیگر جدا می‌کند. اگر در این تیغه انحراف ایجاد شود، یکی از دو سوراخ بسته شده و تنفس مشکل می‌شود. در جراحی ترمیم انحراف بینی بیشتر روی اجزای داخلی بینی کار می‌شود در حالی که جراحی زیبایی بینی، بیشتر روی ظاهر آن تمرکز دارد. اما از آن‌جایی که اکثر مردم این مسئله را نمی‌دانند، توجیه کردن جراحی بینی با انحراف بینی پوشش مناسبی برای جراحی زیبایی است. 


اشیا پرنده

این داستان را می‌توانید با جمله‌ی «یک شی پرنده خورد به صورتم» آغاز کنید. البته باید جای شی پرنده یک کلمه‌ی مناسب قرار دهید. اگر ورزشکار هستید، می‌توانید توپ یا دست یکی از هم تیمی‌ها را انتخاب کنید. شاخه‌ی درخت و کتابی که از روی قفسه افتاد هم می‌توانند قابل باور باشند. 


ترمیم کردن شکستگی بینی برای افراد با بینی بزرگ می‌تواند دلیل مناسبی برای جراحی زیبایی بینی باشد.

آسیب‌دیدگی قدیمی

شکستن بینی بسیار رایج است، مخصوصا اگر بینی بزرگی داشته باشید. ترمیم کردن شکستگی بینی می‌تواند دلیل مناسبی برای جراحی زیبایی بینی باشد، مخصوصا اگر بگویید در زمان حادثه از لحاظ مالی توانایی پرداخت هزینه‌های جراحی را نداشته‌اید. 


تعطیلات

با رفتن به تعطیلات می‌توانید مدت زمان غیبت از محل کار یا دانشگاه را توجیه کنید. اگر جراحی زیبایی بینی که انجام داده‌اید ظرافت کافی را داشته باشد، ممکن است افراد باور کنند که بهبود چهره‌ی شما ناشی از خوش‌گذرانی‌های تعطیلات بوده است. فقط یادتان باشد اگر گفته‌اید برای تعطیلات به منطقه‌ای ساحلی می‌روید، باید وقتی بر می‌گردید پوست‌تان کمی برنزه شده باشد تا داستان‌تان واقعی به‌نظر بیاید. 


حقیقت

افراد زیادی قبل از جراحی زیبایی بینی تصمیم می‌گیرند آن را از خانواده، دوستان یا همکاران پنهان کنند. اما پس از این‌که نتایج آن را می‌بینند و راضی هستند، دیگر برای‌شان مهم نیست که دیگران چه فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند حقیقت را به همه بگویند. اگر شما هم از بینی جدیدتان راضی هستید، خجالت نکشید و با سری بالا به همه بگویید. با این همه جراحی زیبایی بینی که هر روز انجام می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که تنها نیستید.


منبع : 8west