کمد دیواری اتاق‌تان بزرگ، خالی و بدون استفاده است؟ اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید از آن استفاده‌ی بهینه داشته باشید، بهتر است بدانید روش‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از فضای کمد دیواری بزرگ وجود دارد که آن را به جایی غیر از یک انباری کوچک تبدیل می‌کنند. اگر حس می‌کنید برای انجام کاری به مکانی خاص نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از این روش‌ها این مکان را در کمد دیواری بزرگ ایجاد کنید. 


کتابخانه

فکر می‌کنید یک کتابخانه‌ی شخصی فقط مخصوص افراد بسیار پولدار و خانه‌های بزرگ است؟ با زدن قفسه به دیوارهای کمد دیواری، قرار دادن یک میز مطالعه‌ی کوچک و نورپردازی مناسب می‌توانید یک اتاق مطالعه و کتابخانه‌ی شخصی در کمد دیواری ایجاد کنید. 


اتاق خواب

اگر کمد دیواری اتاق به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد، می‌توانید با قرار دادن یک تخت یک نفره و زدن پرده جلوی در آن، یک اتاق خواب اضافی یا اتاق مهمان ایجاد کنید. می‌توانید برای نورپردازی از لامپ‌های دیواری بالای تخت استفاده کنید. 


اتاق بازی

از این‌که پای‌تان روی اسباب‌بازی‌های فرزندتان برود خسته شده‌اید؟ کمد دیواری را به اتاق بازی کودک‌تان تبدیل کنید. کودکان کوچک هستند و در فضای کم هم می‌توانند بازی کنند. به این شکل اتاق‌های دیگر خانه هم از اسباب‌بازی‌های آن‌ها خالی می‌شود و دیگر خانه را شلوغ نخواهند کرد. 


محل کار

اگر حس می‌کنید برای انجام کاری نیاز به محیطی خصوصی دارید تا بتوانید از خلاقیت خود استفاده کنید، می‌توانید کمد دیواری را با قرار دادن یک میز کار کوچک و قفسه‌ای برای قرار دادن کتاب‌ها یا اسناد و مدارک به دفتر کار خانگی‌تان تبدیل کنید.


منبع : Apartmenttherapy