احتمالا با شنیدن لباس عروس مشکی از تعجب شاخ در می‌آورید. از زمانی که بچه بودیم رویای یک لباس عروس سفید رنگ پفی را در سر می‌پروراندیم، برای همین با شنیدن رنگ مشکی شاخ درمی‌آوریم.

بله خانم‌ها، درست خواندید. لباس عروس مشکی هم در دنیای مد و لباس عروس جایی دارد. شاید هم بعضی از طراحان لباس می‌خواهند که این طور فکر کنیم. یکی از این طراحان ورا ونگ است.

ورا ونگ سرآمد طراحان لباس عروس است.  وی کلکسیونی از لباس‌های عروس تیره رنگ را به نمایش گذاشت و تعجب همه را برانگیخت. مجله‌ی ویو مصاحبه‌ای با ورا ونگ انجام داد و او در مورد این کلکسیون و منبع الهام خود برای طراحی آن صحبت کرد. او گفت: برای اولین بار توانستم یک آرزوی دیرینه را عملی کنم و آن، ایجاد یک تغییر در لباس‌های سفیدی بود که سالیان سال طراحی کرده بودم و همین‌طور کار کردن با پالت زیر لباس که عمدتا سیاه و سفید بود. بنابراین این قدم بزرگی برای من بود.

کلکسیون لباس عروس مشکی ورا ونگ شامل لباس‌های مشکی بدن‌نما و همین‌طور تمام مشکی است که با لباس‌های سنتی سفید رنگی که برای همه‌ی ما آشناست کاملا متفاوت است. سارا جسیکا پارکر نیز سال‌ها پیش در مراسم عروسی خود لباس عروس مشکی به تن کرد.

البته  انواع مختلف لباس عروس امروز مد می‌شوند و فردا از مد می‌افتند، ولی ما همان رنگ سنتی سفید را ترجیح می‌دهیم حتی اگر به ما لقب کهنه پرست بدهید.


منبع : Sheknows