انتظار برای دیدن نتیجه‌ی جراحی زیبایی بینی، اضطراب زیادی به همراه دارد. حالا با پیشرفت فناوری بیمارانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارند، می‌توانند قبل از پا گذاشتن به اتاق عمل نتیجه آن را ببینند. 

ModiFace  اپلیکیشنی است که صورت افراد را به شکل دیجیتالی تغییر می‌دهد. این اپلیکیشن که روی موبایل‌های اپل و اندروید قابل نصب است، سال‌ها است که توسط کاربران موبایل به‌عنوان یک اپلیکیشن سرگرم‌کننده استفاده می‌شود. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند صورت‌شان را تغییر دهند تا لاغرتر شوند، گونه‌های‌شان برجسته‌تر شود یا چین و چروک صورت‌شان کم و زیاد شود. 

اخیرا شرکت تولیدکننده‌ی ModiFace اپلیکیشنAnti-Aging Beauty Mirror  را معرفی است. این اپلیکیشن از فناوری Kinect  بهره می‌گیرد که به بالای مانیتور کامپیوتر متصل می‌شود. با استفاده از آن کاربران می‌توانند سایه‌ی چشم، رژ لب و رژ گونه و دیگر انواع آرایش را روی صورت خود به شکل دیجیتالی امتحان کنند. Anti-Aging Beauty Mirror  بیشتر برای کسانی که می‌خواهند به صورت اینترنتی لوازم آرایش خریداری کنند کاربرد دارد. این اپلیکیشن قابلیت دیگری هم دارد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند ببینید جراحی پلاستیک روی چهره‌ی‌شان چه تاثیری می‌گذارد. با استفاده از قابلیت‌های Anti-Aging Beauty Mirror  می‌توان شکل بینی را تغییر داد یا گونه کاشت. عکس‌های قبل و بعد از تغییر به کاربران نشان می‌دهد جراحی پلاستیک برای صورت آن‌ها مناسب است یا نه. 


آیا می‌توان روی این اپلیکیشن حساب کرد

در حالی که Kinect  کاربردهای بسیار مفیدی دارد، ممکن است این اپلیکیشن برای افراد گمراه‌کننده باشد. با این‌که می‌توان با استفاده از آن بینی را به هر شکی تغییر داد، جراحان پلاستیک همیشه نمی‌توانند بینی افراد را آن‌طور که دلخواه‌شان است تغییر دهند. تفاوت بینی افراد روی نتایج جراحی زیبایی بینی تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل بهتر است با یک جراح پلاستیک مشاوره کنید تا او برای‌تان شرح دهد بینی‌تان بعد از جراحی زیبایی بینی چه شکلی خواهد شد. بعضی جراحان پلاستیک نرم افزارهای مخصوصی دارند که با استفاده از عکس‌های صورت‌تان، می‌تواند بینی‌تان پس از جراحی زیبایی بینی را شبیه‌سازی کند. این کار فقط چند دقیقه وقت می‌گیرد و نقطه‌ی قوت آن نسبت به استفاده از Kinect  این است که این نرم افزار مخصوص جراحی پلاستیک نوشته شده است.


منبع : Rhinoplastyny